اپل یک ابزار تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی به نام MGIE – Tekrato راه اندازی کرد

DALL·E apple logo image editing ai

مقاله ای که اپل ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی به نام MGIE را راه اندازی کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپل در یک مدل جدید عمل هوش مصنوعی به نام MGIE تولید شده که قابلیت ویرایش تصاویر را دارد. البته این مدل هنوز به صورت رسمی عرضه نشده است.

مدل ویرایش تصویر با هوش مصنوعی اپل از راه رسیده است، اگرچه از یک محصول خارج از جعبه فاصله زیادی دارد. MGIE مخفف عبارت Model-Based Large Multimodal Language Image Editing است که در حال حاضر در GitHub در دسترس است و همچنین یک مقاله پروژه PDF برای دستورالعمل ها.

بیشتر بخوانید: ماه آینده، WhatsApp برنامه خود را برای پشتیبانی از چت های شخص ثالث اعلام خواهد کرد

این مدل از دستورالعمل‌های متنی برای تغییر و ویرایش تصاویر استفاده می‌کند و می‌تواند کارهای ساده ویرایش تصویر مانند افزایش کنتراست یا روشنایی و تغییر تعادل رنگ سفید را انجام دهد. همچنین می‌توانید دستورالعمل‌های پیچیده‌تری (مانند سالم‌تر کردن این پیتزا) را با افزودن شکل‌های سبزیجات تفسیر کنید.

این مدل قابلیت تقسیم تصاویر به چند قسمت و تغییر سایز، پرکردن خودکار لبه های تصویر، تغییر مو، چشم و لباس سوژه و حذف اشیا را دارد.

MGIE تنها اولین گام در سفر اپل با هوش مصنوعی است که بعید است در هیچ یک از دستگاه های فعلی اپل وجود داشته باشد اما احتمالا به زودی از راه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

  • نتایج مقایسه ای Xiaomi 14 Ultra در پایگاه داده Geekbench قرار گرفت
  • مشخصات کلید گوشی تاشو شیائومی Mix Fold 4 قبل از عرضه رسمی فاش شد
  • گوشی تاشو شیائومی Mix Flip با اتصال ماهواره ای وارد بازار خواهد شد
  • کیت دوربین Xiaomi 14 Ultra گواهینامه 3C را دریافت کرد [+ مشخصات دوربین و باتری]
  • ترفندهای شیائومی; فیلم آموزشی ویژگی های MIUI 14 و کدهای مخفی

نظر شما در مورد هوش مصنوعی اپل چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله ای که اپل ابزار تصویربرداری هوش مصنوعی به نام MGIE را راه اندازی کرد، اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.