اگر گوشی سامسونگ دارید، برای آپدیت به اندروید ۱۴ – بازیگرها عجله نکنید

android 14 11zon

اگر یک گوشی سامسونگ دارید، بهتر است برای به روز رسانی اندروید 14 عجله نکنید. این اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اگر گوشی سامسونگ شما به آپدیت اندروید 14 دسترسی دارد، برای دریافت آن عجله نکنید. به نظر می رسد برخی از مدل های سامسونگ که از صفحه نمایش AMOLED استفاده می کنند، مستعد سوختن هستند

نوع خاصی از صفحه‌نمایش‌های OLED با برند AMOLED که در اکثر مدل‌های گوشی سامسونگ استفاده می‌شوند، مستعد سوختن داخلی هستند. سامسونگ با استفاده از مکانیزمی در One UI 5 توانست تا حد زیادی از ضبط داخلی جلوگیری کند، اما به نظر می رسد حفاظت از ضبط داخلی در One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 وجود ندارد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ آن را تکذیب کرد: گوشی تاشو گلکسی ارزانی وجود ندارد
  • سامسونگ برای اولین بار از صفحه نمایش PHOLED در Galaxy Z Flip و Z Fold 7 استفاده می کند
  • ساخت پیست مسابقه فرمول 1 با نمایشگر. سامسونگ بزرگترین صفحه نمایش LED در جهان را تولید می کند

به نفع شماست که برای به روز رسانی اندروید 14 عجله نکنید

سوختن داخلی صفحه نمایش با تغییر دائمی رنگ قسمت هایی از صفحه همراه است و به اصطلاح شبح ایجاد می کند.

هنگامی که یک تصویر برای مدت طولانی روی صفحه نمایش OLED باقی می ماند، برخی از پیکسل ها بیش از حد روشن می مانند و باعث تغییر رنگ در برخی مناطق صفحه می شوند. دلیل محبوبیت محافظ های صفحه نمایش در گذشته وجود همین ویژگی است. هنگامی که تصویری را در سراسر صفحه جابجا می کنید، محافظ صفحه تضمین می کند که هیچ ناحیه ای از پیکسل های صفحه نمایش برای مدت طولانی روشن نمی ماند.

    آپدیت اندروید 14
آپدیت اندروید 14

چندین گوشی سامسونگ از جمله Galaxy S23، Galaxy Z Fold 5، Galaxy S23 FE، Galaxy Tab S9 و Galaxy A34 به‌روزرسانی اندروید 14 را دریافت کرده‌اند. مشکل One UI 6 مبتنی بر Android 14 این است که آیکون‌ها روی یک یک مکان، صفحه نمایش را مستعد سوختن داخلی می کند. این مشکل در One UI 5 وجود ندارد زیرا به صورت دوره ای موقعیت نمادهای نوار وضعیت مانند باتری، ساعت، Wi-Fi و سیگنال تلفن همراه را تغییر می دهد و فقط دکمه های ناوبری و نوار اعلان همیشه در یک مکان ثابت هستند.

سامسونگ قصد دارد تا قبل از پایان سال حدود 50 مدل از گوشی ها و تبلت های خود را با اندروید 14 به روز کند.

اگر تصویر ثابتی را برای مدت طولانی با روشنایی بالا در گوشی خود ذخیره نمی کنید، لازم نیست نگران این موضوع باشید. اما به هر حال با نگرانی های مطرح شده از سوی کاربران، تا زمانی که گارانتی رسمی از سوی سامسونگ وجود نداشته باشد، بهتر است برای دریافت اندروید 14 عجله نکنید.

اما اگر قبلاً گوشی خود را آپدیت کرده اید، نگران نباشید، به راحتی می توانید با دانلود برنامه هایی مانند Quick Star از فروشگاه گلکسی از این اتفاق جلوگیری کنید. سوختن صفحه نیز یک چیز معمولی نیست، حتی اگر به نوعی اتفاق بیفتد، مطمئن باشید که با وجود صفحه نمایش داخلی، همچنان می توانید از گوشی خود استفاده کنید، فقط صفحه نمایش کمی آزاردهنده به نظر می رسد.

به هر حال به نظر می رسد سامسونگ در روزهای آینده تدابیری را برای رفع این مشکل در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید:

  • Samsung Display با استفاده از مواد جدید در پنل های OLED عمر باتری آیفون را افزایش می دهد
  • خطاهای ماشین لباسشویی سامسونگ; خطاهای رایج ماشین لباسشویی سامسونگ و سام
  • سرویس Gaming Hub سامسونگ اکنون به شما امکان می دهد بازی ها را بدون ورود به سیستم یا اشتراک تجربه کنید
  • حل مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ; آموزش 7 روش برای جلوگیری و حل مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی

منبع: phonearena

نظر شما در مورد آپدیت اندروید 14 چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

اگر یک گوشی سامسونگ دارید، بهتر است برای به روز رسانی اندروید 14 عجله نکنید. این اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.