ایلان ماسک با یک توییت جنجالی – بازیگرها به اپل و OpenAI اعلان جنگ داد

جنگ ایلان ماسک به اپل و OpenAI

محتوای اعلان جنگ ایلان ماسک به اپل و OpenAI با یک توییت جنجالی اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با ایلان ماسک به اپل و OpenAI اعلان جنگ داد مالک گاز گرفته اپل باید استفاده از ChatGPT AI را در محصولات خود رد کند و الا با خشم ماسک مواجه خواهد شد.

ایلان ماسک نترس است و دائماً غول های فناوری را به چالش می کشد. در آخرین توییت خود، x شبکه اجتماعی، به اپل و OpenAI حمله کرده و این دو غول فناوری را نقره ای کرده است. الان مشکل چیه؟ شب گذشته اپل رویداد WWDC 2024 را برگزار کرد و نسخه جدید این سیستم عامل را برای تمامی دستگاه های خود ارائه کرد. اما در بخشی از مراسم، غول فناوری کوپرتینویی از همکاری جدید خود با غول هوش مصنوعی آمریکایی OpenAI خبر داد و مشخص شد که چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT به سیستم عامل اپل نیز گسترش خواهد یافت.

پس از این مراسم، کاربران به نوعی با اعلام جنگ ایلان ماسک علیه اپل و OpenAI در توییت این کارآفرین بزرگ آمریکایی مواجه شدند. مالک داستان را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید: ChatGPT عمیقاً در iOS 18 ادغام شده است. استفاده رایگان از ربات چت OpenAI بعد از سال 2024

ایلان ماسک به اپل و OpenAI اعلان جنگ داد

به نظر می رسد نگرانی ایلان ماسک از همکاری اپل با OpenAI است نقض حریم خصوصی با این اوصاف، او معتقد است که انتقال اطلاعات بین دو شرکت می تواند به طور قطعی حریم خصوصی کاربران را به خطر بیندازد.

ماسک در جایی دیگر در توییت های خود به ضعف اپل در تولید هوش مصنوعی خود اشاره کرده و می گوید:

بسیار عجیب است که اپل به اندازه کافی هوشمند نیست تا هوش مصنوعی خود را بسازد، اما می تواند به نوعی اطمینان حاصل کند که OpenAI می تواند از امنیت و حریم خصوصی شما محافظت کند.

ایلان ماسک به اپل و OpenAI اعلان جنگ داد

ایلان ماسک در توییتی نوشت: «اپل نمی‌داند وقتی داده‌هایش را به OpenAI می‌دهد واقعاً چه اتفاقی می‌افتد. آنها شما را در پایین رودخانه می فروشند.

ماسک در این توییت ها اپل را به سخره گرفته است و مشخص است که چهارمین فرد ثروتمند جهان در حفظ حریم خصوصی کاربران خود کوشا است.

بیشتر بخوانید:

  • جمع آوری کمک مالی 6 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای x.AI
  • ایلان ماسک در حال برنامه ریزی یک ابر کامپیوتر xAI است تا نسخه بهتری از Grok را تامین کند
  • انفجار برج میلاد در توییت ایلان ماسک؛ هدف مالک X چیست؟
  • همکاری اپل با OpenAI برای بهبود سیری بدن مایکروسافت را تکان داد

نظر شما در مورد نگرانی ایلان ماسم از نقض حریم خصوصی کاربران با همکاری اپل و OpenAI چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر به اشتراک بگذارید

محتوای اعلان جنگ ایلان ماسک به اپل و OpenAI با یک توییت جنجالی اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.