این ساعت OnePlus 2 است. ساعت – تکراری

وان پلاس واچ 2 است؛ تماشا کنید

این ساعت OnePlus 2 است. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بر اساس گزارش ها، OnePlus Watch 2 به زودی وارد بازار جهانی می شود. به نظر می رسد وان پلاس پس از تقریباً سه سال وقفه آماده بازگشت به بازار ساعت های هوشمند است.

OnePlus Watch 2 به زودی منتشر می شود. همین دیروز وان پلاس از ورود نسل دوم ساعت هوشمند خود خبر داد. اکنون شعبه هندی این برند به طور رسمی جزئیات بسیاری از این دستگاه پوشیدنی از جمله نام، تاریخ عرضه و غیره را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: Google Pixel Watch 3 در دو اندازه مختلف در دسترس خواهد بود

تاریخ عرضه و جزئیات کلیدی OnePlus Watch 2 فاش شد

ظاهراً OnePlus Watch 2 در تاریخ 7 مارس به صورت جهانی عرضه خواهد شد. OnePlus Watch 2 شبیه به رندرهای فاش شده است. در این رندرها می توانید یک برآمدگی در سمت راست با یک تاج چرخان و یک دکمه فیزیکی مشاهده کنید. این ساعت هوشمند دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ است و از محافظ صفحه یاقوت کبود برای محافظت درجه یک استفاده شده است. این ساعت هوشمند در رنگ‌های استیل مشکی و استیل درخشان عرضه خواهد شد. به نظر می رسد OnePlus Watch 2 دارای پوشش ضخیم است. OnePlus همچنین وعده باتری بادوام را می دهد تا ساعت بتواند 100 ساعت در حالت هوشمند دوام بیاورد.

کیندر لیو، رئیس و مدیرعامل OnePlus، گفت که Watch 2 نشان دهنده عزم ما برای تبدیل شدن از یک “قاتل پرچمدار” به یک “سازنده اکوسیستم” است. این ساعت تجربه ای را به شما می دهد که نه تنها بهبود یافته، بلکه تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • چرا باید ساعت کاسیو اصل بخریم؟
  • Google Pixel Watch 3 در دو اندازه مختلف در دسترس خواهد بود
  • OnePlus 13 با طراحی منحصر به فردی عرضه می شود
  • OnePlus 12 وارد بازار جهانی شد [+ قیمت و مشخصات]

نظر شما در مورد مشخصات و ظاهر OnePlus Watch 2 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

این ساعت OnePlus 2 است. اولین بار در مورد ساعت در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.