بازیگران همه گیر، زمان پخش و خلاصه – Carmadeo

همه گیر، زمان پخش و خلاصه Carmadeo

سریال اپیدمی فصل دوم و ادامه سریال «موج اول» است. در این فصل چند نقش به فیلم اضافه شده است. یک سریال درام خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی است.

در ادامه مطلب کارمادئو درباره این سریال، تاریخچه و بازیگران آن بیشتر بخوانید.

برنامه پخش سریال Pandemic

سریال پاندمیا یکشنبه 4 تیر 1402 از شبکه 3 سیما پخش شد.زمان دقیق پخش سریال اپیدمی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 20:30 می باشد. اگر به دلایلی نتوانستید سریال را در این ساعت ببینید، در ساعت های 00:00 صبح، 09:30 صبح و 14:10 بعد از ظهر روز بعد تکرار می شود و می توانید سریال را دنبال کنید.

در مورد عوامل تولید سریال اپیدمی

فیلم پاندمیک محصول خانه تولید جوان در سه فصل توسط سه کارگردان جوان فیلم اول تولید شده است. سجاد حسینی کارگردان فصل اول، محمد صادق بکتاشیان کارگردان فصل دوم و محمد علیزاده کارگردان فصل سوم این سریال.

تمامی قسمت های سریال ضبط شده است. لوکیشن اصلی فیلم در کویر کاشان بود. برخی از لوکیشن های این فیلم در بستان ولایت جلوی دوربین رفت. دلیل انتخاب کویر کاشان برای فیلمبرداری و فیلمبرداری داستانی است که در فیلم بیان می شود.

خلاصه داستان فیلم Pandemic

داستان فیلم درباره شیوع کرونا و پرسنل پزشکی است. این فیلم به توصیف روزهای اولیه کرونا می پردازد، زمانی که برخی افراد درگیر این سوال هستند که آیا همه گیر است، کرونا یا آنفولانزا. در این فیلم اپیدمی، بحران کرونا، تلاش بی وقفه کادر پزشکی و نیروهای جهادی برای مقابله با بیماری کووید-5 به تصویر کشیده شده است. یک فرمانده یک بیمارستان صحرایی راه اندازی می کند و در طول همه گیری کرونا به همه کمک می کند.

محسن قصابیان و کروش سلیمانی همان نقش های فصل اول را دنبال می کنند. نقش محسن قصابیان در فصل دوم پررنگ‌تر می‌شود. کروش سلیمانی نقش شاه میری را بازی می کند. کسی که در شرایط سخت به دنبال منافع شخصی است و دارو را احتکار می کند.

متین با بازی نیلوفر کوخانی سوپروایزر بیمارستان و همسرش پزشک است. نیما شاهرخشاهی نقش همسر متین را بازی می کند. او نقش منفی فیلم و در مقابل کادر پزشکی است.

دیگر بازیگران سریال اپیدمی

در فصل دوم سریال تعدادی از بازیگران فصل اول حضور ندارند. از سوی دیگر تعدادی دیگر نیز به گروه بازیگران اضافه شده اند. یکی از چهره های فصل اول فریبا متخصص بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید. مهدی فخیم زاده در فصل دوم حضور ندارد. این بازیگر و کارگردان سرشناس درباره فعالیت های فعلی خود می گوید: «این روزها از نظر بدنی احساس خوبی دارم اما کار نمی کنم، بیشتر مطالعه می کنم و فیلم می بینم. اگر برنامه ای به ذهنم رسید، آن را یادداشت می کنم. اما در حال حاضر هیچ کار عملی انجام نمی دهم.»

معرفی بازیگران سریال پاندمیک

  • محسن قصابیان

محسن قصابیان متولد 10 مرداد 1348 در قوچان استان خراسان و دارای لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. از معروف ترین آثار هنری او می توان به فیلم های «تونل» و «منصور» اشاره کرد.

  • کروش سلیمانی

کروش سلیمانی بازیگر سریال همه گیر

کروش سلیمانی در سال 1352 در کرمانشاه به دنیا آمد. او بازیگری را با بازی در فیلم «متولد مهر» آغاز کرد.

  • نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی در اپیدمی

نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1370 در تهران، دارای مدرک لیسانس ادبیات فارسی است. او در زمینه های بازیگری سینما و تلویزیون، برنامه ریزی و کمک کارگری فعالیت دارد.

  • نیما شاهرخشاهی

نیما شاهرخشاهی در سریال همه گیر

نیما شاهرخشاهی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در 26 مرداد 1360 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک مهندسی عمران است. او برای اولین بار در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم «مکس» مقابل دوربین رفت.

  • آتش تقی پور

آتش تقی پور در سریال همه گیر شبکه سه

آتش تقی پور در ۲۴ فروردین ۱۳۲۴ در خوی متولد شد و فارغ التحصیل دیپلم ادبیات و لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

  • مهدی صبایی

مهدی صبایی بازیگر و فارغ التحصیل رشته مکانیک خودرو در 29 مرداد 1347 در تهران به دنیا آمد.

  • آوا دارویت

آوا دارویت در Pandemic - Carmadio

آوا دارویت بازیگر تلویزیون و سینما با مدرک روانشناسی بالینی است. وی در 22 شهریور 1372 در ایتالیا به دنیا آمد.

  • سارا ولیانی

سارا ولیانی در سریال همه گیر

به گزارش کارمدئو، سارا ولیانی بازیگر سینما و تلویزیون در 27 اردیبهشت 1365 در تهران به دنیا آمد. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم «راه رفتن روی سیم» آغاز کرد. از دیگر آثار او می توان به فیلم «رگ خواب» و سریال «افسانه هزارپایان» اشاره کرد.

  • مرتضی زارع

مرتضی زارع متولد 1349 تهران و فارغ التحصیل از دانشکده هنر و معماری است.

  • مالک سراج

ملک سراج بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل رشته بازیگری دانشگاه و متولد سال 1340 در خوزستان است. او یک بازیگر سرشناس و مشهور با لهجه خاص خود است.

  • قرمز نباش

آرام احمری نیا متولد شهریور 1370 بازیگر، نویسنده، مجری صدا و سیما و کارمند صحنه سریال پندگیری است.

  • روزبه اختر

روزبه اختری متولد 6 مرداد 1358 در تهران بازیگر سینما و کارگردان تئاتر است. او فارغ التحصیل مهندسی کشاورزی و کارگردانی سینما است.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.