بازیگر معروف «امیلی» در فکر بچه دار شدن است!

خانم بازیگر در فکر مادر شدن

لیلی کالینز بازیگر بریتانیایی در جدیدترین مصاحبه خود فاش کرد که می خواهد با همسرش چارلی مک داول تشکیل خانواده دهد.

به بازیگرها – لیلی کالینز بازیگر 33 ساله فاش کرد که می خواهد با همسرش چارلی مک داول ازدواج کند و بچه دار شود.

به گزارش گروه ترجمه صبح، لیلی کالینز در جدیدترین مصاحبه خود از ازدواج خود با این کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی صحبت کرده است.

او برای این مصاحبه و عکاسی از آدری هپبورن بازیگر کلاسیک و مشهور هالیوود الهام گرفته است.

لیلی کالینز از لذت بازی در سریال معروف امیلی در پاریس و تجربه همکاری با همسر کارگردانش نیز صحبت کرده است.

لیلی که در سال 2021 با همسرش چارلی ازدواج کرده است در این عکس ها با لباس های شیک شخصیت خود را در سریال امیلی در پاریس به خوبی به نمایش گذاشته است.

لیلی قراره مادر بشه!

او در این مصاحبه از علاقه اش به مادر شدن صحبت کرد. «من علاقه زیادی به تشکیل خانواده دارم، سعی می کنم ترکیبی منطقی از زندگی شخصی و کاری خود را اجرا کنم.

من می خواهم راهی برای انجام تمام کارهایی که باعث خوشحالی من می شود پیدا کنم. “راه حل این است که بفهمیم چه چیزی برای خانواده ما منطقی است.”

لیلی همچنین در مورد اینکه چگونه فراموش کرده که او نامزدش است در هنگام فیلمبرداری Windfall به کارگردانی همسرش صحبت کرده است. به گزارش صبحگاهی، لیلی کالینز در این فیلم نقش همسر یک مدیر عامل ثروتمند را بازی کرده است.

این زوج برای تعطیلات به ویلای خود می روند و دزدی را در این خانه کشف می کنند.

لیلی کالینز درباره کار در کنار همسرش می گوید: «این یک تجربه کاملاً منحصر به فرد بود. چارلی با همه بازیگران یکسان رفتار کرد. بارها بود که فراموش می کردم با نامزدم کار می کنم.

نوشته بازیگر معروف «امیلی» در فکر بچه دار شدن! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.