با راه اندازی اپل ویژن پرو، بیش از ۶۰۰ برنامه و بازی در دسترس خواهد بود – بازیگرها

54777 110850 Disney

همانطور که برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شده بود، با راه اندازی Apple Vision Pro، بیش از 600 برنامه و بازی در دسترس خواهد بود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اپل اعلام کرد با اپل ویژن پرو معرفی شد بیش از 600 برنامه و بازی در دسترس خواهد بود. وی همچنین بیان کرد که برنامه های جدید این شرکت باعث تغییر تمرکز در همه زمینه ها خواهد شد.

اپل می گوید بیش از 600 برنامه جدید Vision Pro در روز راه اندازی در دسترس خواهد بود. همچنین به میلیون ها اپلیکیشن آیپد که روی دستگاه نیز اجرا می شوند اضافه می کند. این شرکت می‌گوید اپلیکیشن‌های جدید رویکرد ما به همه چیز از سرگرمی گرفته تا بهره‌وری را تغییر خواهند داد.

بیشتر بخوانید: قرارداد مودم 5G اپل و کوالکام تا سال 2027 تمدید شد

با راه اندازی اپل ویژن پرو، بیش از 600 برنامه فعال می شود

اپل این خبر را یک روز قبل از عرضه ویژن پرو به فروشگاه برای مشتریان اعلام کرد. بیش از 600 برنامه و بازی طراحی شده برای استفاده از قابلیت های منحصر به فرد و قدرتمند Apple Vision Pro از جمعه 2 فوریه در دسترس خواهند بود.

Vision Pro یک بوم بی نهایت است که در آن برنامه ها می توانند از محدودیت های یک صفحه نمایش سنتی فراتر روند. این شرکت همچنین دارای یک رابط کاربری سه بعدی قدرتمند و بصری است که کاربران می توانند با چشم، دست و صدای خود حرکت کنند. تجربیات فضایی در ویژن پرو می تواند هر اتاقی را به یک تئاتر شخصی برای ورزش، نمایش های تلویزیونی و فیلم تبدیل کند. با استفاده از این برنامه‌ها، می‌توانید راه‌های جدیدی را برای همکاری، ایجاد و مشاهده محتوای دیجیتال و انتقال کاربران به محیط‌های بازی خیره‌کننده و مکان‌های جدید جالب باز کنید.

رئیس روابط توسعه دهندگان این شرکت گفت که آنها از آنچه توسعه دهندگان ساخته اند الهام گرفته اند. سوزان پرسکات، معاون روابط توسعه‌دهندگان جهانی در اپل، گفت:

اپل ویژن پرو در حال باز کردن قوه تخیل جامعه توسعه دهندگان ما در سراسر جهان است و ما از انواع تجربیات فضایی که آنها برای این پلتفرم جدید هیجان انگیز ایجاد کرده اند الهام گرفته ایم. با بیش از 600 تجربه فضایی جدید برای کاوش در اپ استور جدید، همراه با بیش از 1 میلیون برنامه پشتیبانی شده در iOS و iPadOS، کاربران می توانند مجموعه وسیعی از برنامه ها را کشف کنند که مرزهای ممکن را فراتر می برد. این برنامه های شگفت انگیز نحوه تجربه سرگرمی، موسیقی و بازی را تغییر خواهند داد. این تخیل ما را با روش های جدید یادگیری و کشف شعله ور می کند. بهره وری را مانند گذشته و خیلی بیشتر باز کنید. توسعه دهندگان قبلاً وعده محاسبات فضایی را پذیرفته اند و ما هیجان زده ایم که ببینیم آنها در آینده چه چیزی ایجاد می کنند.

PGA Tour Vision یکی از این برنامه هاست.

اسکات گاترمن، معاون ارشد عملیات دیجیتال برای PGA TOUR، گفت: «با Apple Vision Pro و قدرت محاسبات فضایی، اپل آماده ارائه روشی نوآورانه و همهجانبه برای تجربه گلف حرفه ای است. PGA TOUR Vision، اولین برنامه گلف توسعه‌یافته برای Apple Vision Pro، طرفداران را به داخل خیابان‌ها و مستقیماً به فضای سبز نمادین‌ترین دوره‌های جهان، از Pebble Beach تا TPC Sawgrass، بدون توجه به جایی که قرار دارند، می‌برد.

اپل همچنین برنامه NBA را برای Vision Pro در دسترس قرار داد و به طرفداران بسکتبال اجازه می‌دهد تا پنج استریم را به طور همزمان پخش کنند، در حالی که امتیازات و آمار را مشاهده می‌کنند.

کیسی بلوز، رئیس HBO افزود: «با برنامه Max برای Apple Vision Pro، طرفداران می‌توانند فضای خود را با استفاده از محیط Iron Throne Room برای تجربه‌ای همه‌جانبه که بینندگان را به Red Keep منتقل می‌کند، تغییر دهند. تزئینات استادانه دوران تارگرین باعث می‌شود طرفداران احساس کنند که مکس را در وستروس در اوج سلطنت او تماشا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

  • مقایسه وان پلاس 12 در مقابل وان پلاس 11؛ بررسی شباهت ها و تفاوت های دو نسل
  • لذت بازی با OnePlus 12; تجربه بازی بی نظیر با گواهینامه IRX Pixelworks
  • بهترین گوشی های OnePlus 2024; راهنمای خرید گوشی وان پلاس در بازار ایران
  • بهترین گوشی های 2024; راهنمای خرید گوشی موبایل [+معرفی گوشی‌های مورد انتظار]

نظر شما در مورد عرضه اپل ویژن پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را با دو برابر اشتراک گذاری

همانطور که برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شده بود، با راه اندازی Apple Vision Pro، بیش از 600 برنامه و بازی در دسترس خواهد بود. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.