بهترین فیلم‌های ماجراجویی هیجان‌انگیز، فهرست جالب‌ترین فیلم‌های ماجراجویی هالیوود اندلرن

فیلم‌های ماجراجویی هیجان‌انگیز، فهرست جالب‌ترین فیلم‌های ماجراجویی هالیوود اندلرن

فیلم های ماجراجویی و تعلیق آنها همیشه مخاطب خاص خود را داشته اند. آثار کلاسیک و انیمیشن همیشه مخاطبان زیادی را به این صنعت جذب کرده اند و در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین فیلم های هیجان انگیز و ماجراجویی برای شما صحبت کنیم. علاقه انسان به قصه گویی به امروز و دیروز مربوط نمی شود. داستان سرایی از دیرباز یکی از بزرگترین سرگرمی های بشریت محسوب می شود. صرف نظر از مضمون داستان، گوش دادن به آن همیشه برای انسان لذت بخش تلقی شده است. در بهترین فیلم ماجراجویی می توانید ببینید که روایت حرفه ای با روح آدم بازی می کند.

مهم نیست موضوع داستان چیست؟ آیا داستان باید درباره داستان‌های حماسی مانند گیلگمش باشد یا داستانی از جنگ ستارگان؟ با این حال نمی توان انکار کرد که انسان همیشه به دنبال ماجراجویی های هیجان انگیز است. اگر شما هم به بهترین فیلم های ماجراجویی جهان علاقه دارید، این مقاله برای شما مناسب است. تا پایان مقاله با ما در اندلرن همراه باشید.

نگاهی به بهترین فیلم های ماجراجویی فانتزی.

در مقاله زیر قصد داریم لیستی از بهترین فیلم های ماجرایی و اکشن را به شما معرفی کنیم. با ما بمان.

فیلم Fantastic Beasts; اسرار دامبلدور جانوران شگفت انگیز; اسرار دامبلدور

فیلم “جانوران شگفت انگیز; قصد داریم در این مطلب به معرفی اسرار دامبلدور به عنوان اولین فیلم ماجرایی فانتزی بپردازیم. این فیلم در سال 2022 به کارگردانی دیوید پپیتس و ستارگانی چون جود لاو، ادی ردمین، ازرا میلر و مدز میکلسن ساخته شد. شاید جالب ترین نکته در مورد این فیلم این باشد که در غیاب جانی دپ ساخته شده است. این فیلم داستان زندگی پروفسور آلبوس دامبلدور را روایت می کند. او متوجه می شود که یک جادوگر در تلاش است تا دنیای جادویی را تصاحب کند.

اما او می داند که نمی تواند با آن روبرو شود و به تنهایی جلوی آن را بگیرد. از این رو سعی می کند در این راه از متحدانی برای کمک به او استفاده کند. دامبلدور از افراد شجاع کمک می کند. در این مسابقه شاهد رویارویی او با حیوانات باستانی شگفت انگیز و جادویی هستیم. اما مسئله این است که استاد نمی تواند برای همیشه در راس قدرت جهانی باشد. به همین دلیل است که او باید گروه را با قدرت رهبری کند.

فیلم ناشناخته

فیلم ناشناخته

ممکن نیست کسی به فیلم های ماجراجویی علاقه داشته باشد و این نام را نشنیده باشد. Uncharted محصول سال 2022 و به کارگردانی روبن فیشر است. تام هالند، مارک والبرگ و آنتونیو باندراس از مهمترین بازیگران این سریال هستند و داستان این فیلم درباره جوانی باهوش به نام ناتان دریک است.

او توسط ویکتور سالیوان استخدام می شود و از او می خواهد که به او کمک کند تا ثروت افسانه ای فردیناند ماژلان را پیدا کند. اما سانتیاگو مونکادا که فردی بی رحم است ادعا می کند که این ثروت متعلق به او و خانواده اش است. حالا این سرقت به ظاهر ساده به یک رقابت هیجان انگیز تبدیل می شود. اگر علاقه مند به دیدن بهترین تریلر ماجراجویی هستید، Uncharted را از دست ندهید.

فیلم هیجان انگیز ثور: راگناروک

فیلم هیجان انگیز ثور: راگناروک

تایکا وایتیتی این اثر زیبا را در سال 2017 کارگردانی کرد و بازیگرانی چون کریس همسورث، تام هیدلستون و کیت بلانشت آن را تهیه کردند. ثور توانا به دنبال بازگشت به آسگارد است و درال که در آن سوی سیاره زندانی است باید برای رسیدن به آن تلاش کند. سعی کنید از اتفاقی مانند پایان خدایان یا راگناروک جلوگیری کنید. در نگاه اول مشخص می شود که فردی به نام هلا در این ماجرا دست داشته است. او باید تلاش کند تا با بهترین دوستش، هالک شگفت انگیز رقابت کند. مالیک روفالو در این فیلم نقش هالک شگفت انگیز را بازی می کند.

فیلم ماجراجویی کتاب جنگل

فیلم ماجراجویی کتاب جنگل

ساخت این فیلم به سال 2016 برمی گردد.این فیلم به کارگردانی آن فاورو و با بازی نیل ستی، بیل مریبین کینگزلی ساخته شده است. این فیلم داستان مرد جوانی به نام موگلی را روایت می کند که زندگی خود را در میان گرگ های جنگل می گذراند. گرگ هایی که در تربیت آنها نقش دارند. به این ترتیب او نه تنها یاد گرفته است که با گرگ ها تعامل کند. به این ترتیب با حیوانات دیگر جنگل نیز ارتباط برقرار می کند. اما یکی از عناصر جنگل که ببری شرور به نام شیرخان است، تهدید و خطر بزرگی برای موگلی محسوب می شود. به همین دلیل بقیرا به موگلی پیشنهاد می کند که به دهکده انسان ها برود. این مسیر او با اتفاقات جالبی همراه است. به این ترتیب او با یک مار فریبکار و البته با یک خرس تنبل به نام بالو ارتباط برقرار می کند و در این راه این خرس به یکی از بهترین دوستان او تبدیل می شود.

فیلم دکتر استرنج در چند جهان جنون

فیلم هیجان انگیز دکتر استرنج در چند جهان جنون

وقت آن رسیده که اثر «دکتر استرنج در چند دنیای جنون» را به شما تقدیم کنیم. این فیلم به کارگردانی سام ریمی محصول سال 2022 است و بندیکت کمبریج، الیزابت اولسن و چیوتل اجیوفور در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم داستان آشنایی دکتر استرنج با دختری مرموز را روایت می کند که توانایی رفتن به دنیاهای مختلف را دارد. به این ترتیب نوجوان را برای رویارویی با تهدیدات مختلفی که دنیاهای مختلف را تهدید می کند، همراهی می کند. چندین شخصیت در این مسیر به این دو کمک می کنند. از واندا تا وانگ و…

عاشقانه سنگ

فیلم ماجرایی عاشقانه The Stone

این اثر از نظر قدمت و سابقه فاصله خاصی با آثار دیگر دارد. این فیلم محصول سال 1984 است و مایکل داگلاس، کاتلین ترنر و دنی دویتو در آن بازی می کنند. داستان این فیلم به کشف نقشه گنج توسط نویسنده جوانی به نام وایلدر اشاره دارد. این نقشه توسط شخصی که اخیرا درگذشته برای نویسنده جوان ارسال شده است.

اما به همین ترتیب از خبر دزدی خواهرش توسط آدم ربایان مطلع می شود و از او می خواهند که به کلمبیا برود و گنج خواهرش را با نقشه عوض کند. اگرچه مرد جوان سعی می کند این کار را انجام دهد، اما در جنگل گیج می شود.

در این دوران سردرگمی، او توسط یک مزدور به نام جک کولتون مشاهده می شود که به او قول می دهد نقشه گنج را پیدا کند و جهان را به حالت متمدن بازگرداند. حالا این مسیر او را درگیر اتفاقات جالبی می کند که داستان فیلم بر اساس آن ها شکل گرفته است.

فیلم آلیس در سرزمین عجایب

فیلم آلیس در سرزمین عجایب

بسیاری از شما این نام را شنیده اید. آلیس در سرزمین عجایب در سال 2010 به کارگردانی تیم برتون و با بازی جانی دپ، میا واسیکوفسکا، آن هاتاوی و هلنا بونهام کارتر ساخته شد. این فیلم داستان ازدواج فردی ساده به نام آلیس را روایت می کند که قرار است با یک نجیب زاده پپسیری ازدواج کند.

اما نکته اینجاست که این ازدواج چندان با علایق آلیس سازگار نیست. سفر شما به سرزمینی عجیب و سورئال دقیقاً از اینجا شروع می شود. آلیس این سرزمین ها را شبیه به کابوس هایی می داند که در کودکی دیده است. او در این مکان حیوانات سخنگو و البته شوالیه های شرور و همچنین دوستان وفادار را می بیند. شاید این فیلم از نظر انسجام روایی تعریف چندانی نداشته باشد اما از نظر جلوه های نظری یکی از بهترین ها باشد.

ماجراجویی هیجان انگیز چارلی و کارخانه شکلات سازی

ماجراجویی هیجان انگیز چارلی و کارخانه شکلات سازی

قرار است دوباره یکی از آثار جانی دپ را معرفی کنیم. این فیلم توسط تیم برتون در سال 2005 کارگردانی شد و علاوه بر جانی دپ بازیگرانی چون فردی هایمور و دیوید کلی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم زندگی مرد جوانی را روایت می‌کند که از خانواده‌ای در معرض تهدید است و قرار است در یک تور بزرگ شرکت کند.

توری که در آن از یکی از بزرگترین کارخانه های شکلات سازی در جهان دیدن خواهید کرد. این کارخانه توسط ویلی ونکا معروف اداره می شود و این مرد عجیب ترین آب نبات ساز دنیا به حساب می آید. ونکا به پنج کودک خردسال اجازه ورود به کارخانه اش را می دهد و عملکرد آنها را مشاهده می کند تا شاید همکاران آینده اش را در میان آنها بیابد.

آخرین کلمه

در این مقاله از بهترین فیلم های هیجان انگیز و ماجراجویی جهان برای شما صحبت می کنیم. بشریت همواره به دنبال استفاده از نیروی تخیل بوده است و اجرای تراوشات این قدرت در قالب فیلم بسیاری از مردم را در سراسر جهان سرگرم می کند. همانطور که اشاره کردیم علاقه مردم به قصه گویی محدود به دیروز و امروز نیست. از زمان های قدیم، مردم از شنیدن داستان ها لذت می بردند. امیدوارم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در مورد بهترین فیلم های ماجراجویی جهان به دست آورده باشید. از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید متشکریم.

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.