به دنبال جدایی خانم بازیگر از همسرش،تام کروز به دنبال رابطه با اوست!

به دنبال جدایی خانم بازیگر از همسرش،تام کروز به دنبال رابطه با اوست!

گفته می‌شود «تام کروز»، کارگردان و هنرپیشه سینما، احتمالا می‌خواهد دوب«سوفیا ورگارا»، هنرپیشه کلمبیایی-آمریکایی سریال «خانواده مدرن»، که به تازگی از همسرش جو مانگانیلو، جدا شده است، ارتباط برقرار کند.

بازیگرها- کروز ۶۱ ساله در سال ۲۰۰۵، قبل از اینکه عاشق کیتی هولمز شود، مدت کوتاهی با ورگارا قرار می‌گذاشت.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، نشریه میرور از قول منبعی که با نشریه «هیت» انگلستان صحبت کرده بود، نوشت که آنها چنین سابقه‌ای دارند، حتی اگر بیشتر یک خوشگذرانی کوتاه باشد تا یک عاشقانه تمام عیار.

این منبع گفت که آنها اوقات خاصی را با هم در هالیوود هیلز جشن گرفتند و به شادی گذراندند. سوفیا در آن زمان این حس را منتقل نمی‌کرد که به دنبال رابطه دراز مدتی است. بنابراین رابطه آنها به شکل دوستانه‌ای تمام شد و آنها به عنوان دو دوست باقی ماندند.

نشریه «این‌استایل» سال گذشته گزارش داده بود که در سال ۲۰۰۵، «ویل اسمیت»، هنرپیشه سینما و دوست کروز، مقدمات آشنایی ورگارا و تام را فراهم کرده بود.

اما این زوج تنها در یک قرار شکار پاپاراتزی‌ها شدند و این رابطه عاشقانه مدت کوتاهی بعد از آن به پایان رسید.

«اندرو مورتون»، نویسنده کتاب پرفروش «تام کروز: زندگی‌نامه غیرمجاز» نوشت که ورگارا شیفته لبخند تام بود و با طوفان تماس‌های تلفنی، گل و شکلات‌هایی که پس از اولین ملاقات برایش می‌فرستاد، خوشحال بود.

اما به گفته مورتون، ورگارا که یک کاتولیک مومن است از اینکه کروز از او بخواهد به کلیسای ساینتولوژی بپیوندد نگران بود.

کروز در آوریل ۲۰۰۵ با «کیتی هولمز» آشنا شد و یک سال بعد آنها با یکدیگر ازدواج کردند و تولد دخترشان سوری را جشن گرفتند. رابطه آنها در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید.

ورگارا نیز در سال‌ ۱۹۹۱ با معشوق دوران دبیرستانش، «جو گونزالس» ازدواج کرده بود و از این رابطه یک پسر به نام «مانولو» دارد. آنها در سال ۱۹۹۳ از یکدیگر جدا شدند.

ورگارا بعدها در سال ۲۰۱۵ با «جو مانگانیلو»، بازیگر سینما، ازدواج کرد تا اینکه ماه پیش با خبر جدایی‌شان طرفداران خود را غافلگیر کردند.

گفته می‌شود اختلاف این زوج بر سر بچه‌دار شدن بوده است که ورگارا برخلاف مانگانیلو تمایلی به داشتن فرزند نداشت.

نوشته به دنبال جدایی خانم بازیگر از همسرش،تام کروز به دنبال رابطه با اوست! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.