بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان + [زمان پخش و خلاصه داستان] – اندلرن

سریال پیدا و پنهان

مطلب بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان + [زمان پخش و خلاصه داستان] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

پیدا و پنهان یک سریال اپیزودیک است که در هر قسمت از آن به یکی از پرونده‌های امنیت ملی می‌پردازد. بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان

پیدا و پنهان یک سریال اپیزودیک است که در هر قسمت از آن به یکی از پرونده‌های امنیت ملی می‌پردازد و زندگی ماموران امنیتی و اطلاعاتی را به تصویر می‌کشد. تنهایی، نقب شب، چراغها، کمین و … عنوان داستان های این مجموعه است که در هفت قسمت به آن پرداخته می‌شود.

خلاصه داستان سریال پیدا و پنهان : داستان اصلی این سریال توسط گروهی از نویسندگانی همچون فروغ فروهیده، داوود زادمهر و مهدی حمزه نگارش شده است. پیدا و پنهان روایت شغلی چند مامور وزارت اطلاعات است که هر بار درگیر پرونده‌‏های مختلف اقتصادی، امنیتی، اطلاعاتی و … می‌شوند و هر کدام از این ماموران، جدا از درگیری‌شان با پرونده‏‌ها، قصه‌‏های خانوادگی و مشکلات مخصوص خودشان را دارند. تصویربرداری بخشی از این سریال در کشور ارمنستان انجام شده است.

فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، احمد ساعتچیان، کوروش سلیمانی، امیرحسین آرمان، حمید ابراهیمی، ناصر آقایی، حمیدرضا پگاه، میرطاهر مظلومی، بیژن افشار، شهروز ابراهیمی، مریم معصومی، الیزابت امینی، سیما خضرآبادی، طوفان مهردادیان، متین حیدرنیا، احسان عیوضی‌نژاد، حمیدرضا مولانا و سهیل فدایی در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال پیدا و پنهان

فرامرز قریبیان

فرامرز قریبیان سریال پیدا و پنهان
فرامرز قریبیان سریال پیدا و پنهان

فرامرز قریبیان سریال پیدا و پنهان کیست؟ قریبیان متولد 27 آبان 1320 در تهران، بازیگر و کارگردان است. دانشجوی انصرافی رشته بازیگری از مدرسه ویژوال آرت آمریکا می باشد که از 27 سالگی جلوی دوربین رفت و از دو همسر خود صاحب دو فرزند پسر می‌باشد.

به صورت حرفه‌ای اولین بار در سال 1347 وقتی 27 ساله بود به عنوان بازیگر و دستیار کارگردان در فیلم «بیگانه» به کارگردانی رفیق‌اش مسعود کیمیایی شروع به کار کرد. بعد از اولین تجربه‌اش برای ادامه تحصیل و حضور در دوره‌های بازیگری به آمریکا رفت.

سال 1351 برای بار دوم در فیلم مسعود کیمایی بنام «خاک» بازی کرد تا اینکه سال 1353 با فیلم «گوزن ها» کنار بهروز وثوقی سر زبان‌ها افتاد. در نهایت با دوازدهمین تجربه خود سال 1357 با فیلم «سایه های بلند باد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا پرونده بازیگری او در قبل انقلاب بسته شد.

بیژن امکانیان

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان
بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان

بیژن امکانیان زاده ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در آبادان تهیه‌کننده و بازیگر است و در حال حاضر ساکن تهران شهر آرا است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران است که بعد از 28 سالگی کار هنری در پنجاه و سه سالگی جایزه گرفت و حالا تجربه کارگردانی هم دارد.

بعد از تعطیلی شرکت فیلمسازی سال 1363 در فیلم گل های داوودی رسول صدرعاملی کنار مرحوم جمشید مشایخی و داوود رشیدی بسیار دیده شد. بعد از 11 سال بازی در سینما در نهایت سال 1371 با فیلم لبه تیغ به کارگردانی جمال شورجه در کنار گوهر خیراندیش و رضا بابک وارد قاب تلویزیون شد.

احمد ساعتچیان

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان
بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان

احمد ساعتچیان متولد 11 مهرماه 1351 در تهران بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ، کارگردان و مدرس تئاتر است. وی فارغ التحصیل دوره های بازیگری کانون حمید سمندریان در سال 1376 می‌باشد. او علاوه بر دو دهه فعالیت در سطح اول بازیگری تئاتر به کارگردانی و تدریس بازیگری نیز مشغول است.

همچنین سابقه تدریس بازیگری در آموزشگاه های کانون سینماگران جوان ، دراما را در کارنامه هنری خود دارد و هم اکنون مدرس بازیگری و بیان در کانون هنری حمید سمندریان می باشد. همسر وی فرانک حیدریان بازیگر و نویسنده می‌باشد. وی در گروه تئاتر نقشینه هم عضویت دارد. همسر وی فرانک حیدریان بازیگر و نویسنده می‌باشد. ساعتچیان به همراه همسرش گروه تئاتر برگ را در سال 1392 راه اندازی کردند.

کوروش سلیمانی

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان
بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان

کوروش سلیمانی متولد 3 مرداد 1352 در کرمانشاه، بازیگر سینما و کارگردان تئاتر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته تئاتر از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که از تئاتر شروع کرد سپس از 26 سالگی کارگردانی و گویندگی هم می‌کند.

او در سال 1373 مدرک کاردانی خود در رشته علوم آزمایشگاهی را از دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه گرفت و سال 1380 فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی شد. ایشان در سال 1383 موفق شد فوق لیسانس خود را در رشته ادبیات نمایشی بگیرد.

دخترش مهرآفرین متولد 24 فروردین 1395 و پسرش بزرگمهر در 12 اردیبهشت 1399 به دنیا آمده است و حالا یک خانواده چهار نفره دارد. آقای سلیمانی تجربه اجرای گویندگی را در رادیو با برنامه‌هایی همچون اینجا شب نیست و در تلویزیون با برنامه سینما یک داشته است.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در پیدا و پنهان
امیرحسین آرمان در پیدا و پنهان

امیرحسین آرمان در پیدا و پنهان کیست؟ امیرحسین متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. او در ابتدای راه بازیگری‌اش با انتخاب‌های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله‌های موفقیت پیش گرفته است.

او تا کنون با بازی در فیلم‌های “ازدواج به سبک ایرانی”، “هدف اصلی”، “صد سال به این سالها”، “امشب شب مهتابه”، “برف روی شیروانب داغ”، “بیداری رویاها”، “روز هفتم”، و سریال “کلاه پهلوی” و “سرزمین کهن” استعدادهای فراوانی را از خود نشان داده است.

مریم معصومی

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان
بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان

مریم معصومی بازیگر ایرانی (زاده ۲۴ اسفند ۱۳۶۵) در تهران است. معصومی دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی استاد حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌است. البته به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغالتحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود.

الیزابت امینی

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان
بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان

الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اسفند سال 1354 در تهران متولد شد. پدرش کارمند هواپیمایی بود و به دلیل ماموریت های متعدد پدر در نقاط مختلف ایران زندگی کرده است.

امینی از دوران کودکی و نوجوانی به بازیگری علاقه مند بود و همین علاقه باعث شد تا تحصیل در رشته روان شناسی را نیمه کاره رها کند و به سمت آموزش بازیگری برود. در سالهای ابتدایی فعالیت هنری و زمانی که تنها چند سال از آغاز فعالیت های حرفه ای اش گذشته بود با اتفاقی وحشتناک در زندگی روبرو شد و تصادف سختی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

  • پشت پرده داستان جنجالی سریال سقوط
  • زمان و روز پخش سریال سرگیجه با بازی حامد بهداد
  • زمان پخش سریال ایرانی مترجم
  • حواشی پخش سریال پدر گواردیولا حمید فرخ نژاد

مطلب بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان + [زمان پخش و خلاصه داستان] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.