تاریخ انتشار Bladur’s Gate III اعلام شد. این بازی برای PS5 نیز موجود است • بازیگرها

بازی baldur's gate 3

بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ 31 آگوست سال جاری (9 شهریور 1402) برای پلی استیشن 5، رایانه شخصی و مک منتشر خواهد شد، نکته اینجاست که این بازی در حال حاضر در دسترس اولیه قرار دارد. این بازی در سال 2020 وارد حالت دسترسی زودهنگام شد و اکنون تابستان آینده به طور رسمی در دسترس خواهد بود.

Baldur’s Gate 3 یک بازی RPG است و طرفداران زیادی دارد. این بازی یک تجربه RPG کامل است. همچنین سازنده تمام تلاش خود را کرده است تا حداکثر آزادی عمل را در این بازی به کاربران بدهد. اکنون تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است. در این تریلر کاربران می توانند با دشمن اصلی خود در این بازی ملاقات کنند. نام این شخصیت Ketheric Thorm است. او یک نکرومانسر است و توانایی احیای موجودات مرده را دارد.

کاتریک شخصیتی حریص و رانده دارد. از این رو تهیه کننده برای صدای خود از جی کی سیمونز استفاده کرده است. از داستان سیموزن می توان به فیلم های Whiplash و Spider-Man اشاره کرد. بازی او شخصیت را جذاب تر و عمیق تر کرده است. همچنین به زودی دشمنان بیشتری در این بازی به کاربران معرفی خواهند شد.

به غیر از شخصیت جدید، سازنده از برخی ویژگی های اضافه شده به این بازی نیز رونمایی کرده است. اول از همه، قابلیت بازی چند نفره در یک صفحه (Split Screen) وجود دارد. از طرفی پشتیبانی از کنترلر نیز به نسخه PC این بازی اضافه شده است تا کاربران به راحتی بتوانند این بازی را به شکل های مختلف تجربه کنند.

نسخه پلی استیشن 5 بازی Baldur’s Gate شامل بسته Deluxe و نسخه Collector’s Edition است. تمامی نسخه های بازی را می توان از هم اکنون پیش خرید کرد. افرادی که نسخه دسترسی زودهنگام بازی را خریداری کرده اند به طور خودکار به نسخه دلوکس ارتقا می یابند.

منبع: Gematsu.com


کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

محصول را ببینید

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی Microsoft XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت

۲۰,۱۰۰,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

بازی FIFA 23 برای PS5

بازی FIFA 23 برای PS5

۳، ۲ ۳ ۰، ۰ ۰ ۰

به مرد

Call of Duty: Vanguard برای PS5

Call of Duty: Vanguard برای PS5

۳,۲۷۰,۰۰۰

به مرد

خرید بازی های کنسولی

همه چیز را ببیند

تاریخ انتشار Bladur’s Gate III اعلام شد. این بازی برای اولین بار بر روی PS5 در بازیگرها منتشر خواهد شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.