ترسناک ترین فیلم های زامبی محور ایتالیایی ۲۰۲۳ و تمام دوران از نگاه سایت اندلرن – اندلرن

Untitled 28

مطلب ترسناک ترین فیلم های زامبی محور ایتالیایی 2023 و تمام دوران از نگاه سایت اندلرن برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

حتما شنیدید که ایتالیا مهد فیلم های زامبی محور و فیلمهای ترسناک خاص می‌باشد. وبسایت اندلرن در این مقاله سعی دارد به بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور بپردازد.

اگر با نام‌های لوسیو فولچی، ماریو باوا، و داریو آرجنتو آشنا باشید، از تاثیر این سه کارگردان بر روی ژانر زامبی محور و بهترین فیلم های زامبی ایتالیایی در کشور ایتالیا نیز آگاه هستید.

دوران طلایی فیلم‌های زامبی محور در کشور ایتالیا برمی‌گردد به سال‌های 80 و 70 میلادی، و جایی که فیلم شب مردگان زنده ساخته‌ی جورج آ.رومرو منتشر شد و بسیاری از کارگردانان ایتالیایی از ایده‌ی رومرو استفاده کردند و امروزه با گذشت سالهای زیاد، ژانر زامبی محور ایتالیایی از فیلم‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و فیلم‌های ایتالیایی این سبک تبدیل سدند به بهترین فیلم های زامبی . و ما در این مقاله سعی داریم به بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین فیلم های 2023

500 تا از ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور

  • ایتالیا مهد فیلم های زامبی محور

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور را در لیست زیر در یک نگاه ببینید.

  • بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور 2023
    • Sound of Silence
    • The Wizard Hunter: The Hunt for Evangelion Crowley
  • بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور تمام دوران
    • The Beyond (1981)
    • Demons (1985)
    • Hell of the Living Dead (1980)
    • Burial Ground (1981)
    • Zombi 2 (1979)
    • Cemetery Man (1994)
    • The House by the Cemetery (1981)
بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم ایتالیایی زامبی محور

بهترین فیلم های زامبی ایتالیایی غالبا فیلم‌هایی هستند که از سنسورهای دیوانه کننده‌ی آمریکایی، موسیقی پراگرسیو راک و فیلم برداری‌های الهام گرفته شده از کوئینتن تارانتینو استفاده می‌کنند.

بهترین فیلم‌های زامبی محور ایتالیایی ابتدا به اسم فیلم‌های شکست خورده به کار خود ادامه می‌دادند اما هر چه که به کار خود ادامه می‌دادند پیشرفت در کار سینمای ایتالیا به چشم میامد و چه طرفدار سینمای ایتالیا باشد و چه نباشید نمی‌توانید منکر این بشوید که ایتالیا مهد فیلم های زامبی محور نیست.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@andlearn.ir)

ما در این مقاله بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور 2023

Sound of Silence

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور 2023

این فیلم، توسط الکساندر آنتونانسی ساخته شده و از بازیگران آن، می‌توان به دنیل دیمارتینوروکو، و مارازیتالوسیا کاپوراسو نام برد. این فیلم در سوم مارچ 2023 منتشر می‌شود.

داستان درباره‌ی یک فرد است که پس از اینکه پدرش در بیمارستان بستری می‌شود، از نیویورک به زادگاهش در ایتالیا برمی‌گردد و در خانه والدینش می‌ماند. او با یک موجود شیطانی روبرو می‌شود که به یک رادیو نفرین شده متصل است. اما برای زنده ماندن در شب و محافظت از کسانی که دوستشان دارد، باید راز تاریک پشت رادیو را فاش کند.

The Wizard Hunter: The Hunt for Evangelion Crowley

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور 2023

این فیلم، توسط نیکو تافولی ساخته شده است و از ستارگان آن، می‌توان به پیتر استورمار کریستوفر لمبرت مکس براون اشاره کرد.

یک شکارچی، فضل شاهکارهای گمشده در هر دوره‌ای که توسط یک مجموعه دار هنری سوئیسی استخدام شده، در پایان کار خود است. اما آخرین تکلیف به او اجازه می‌دهد تا میراث پنهان و تاریک خود را کشف کند.

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور تمام دوران

The Beyond (1981)

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم ایتالیایی زامبی محور
  • کارگردان : لوسیو فولچی
  • بازیگران : کاترین مک کول، دیوید واربک، سارا کلر، آنتوان سنت جان، ورونیکا لازار
  • نویسنده : داردانو ساچتی
  • امتیاز : 6.1

فیلم The Beyond دومین اثر از سه گانه‌ی دروازه‌های جهنم به کارگردانی فولچی است که وقتی که اکران شد سر و صدای زیادی در اروپا به پا کرد. بعد از اکران این فیلم در انگلستان به عنوان فیلم Video Nasty (فیلمی که دارای خشونت زیاد و صحنه‌های پرونوگرافی می‌باشد نام گرفت و تحت سانسور شدید قرار گرفت، اما با وجود سانسور‌های فراوان بر روی این فیلم، همچنان یکی از بهترین فیلم زامبی محور ایتالیایی می‌باشد.

داستان فیلم درباره‌ی زن جوانی به اسم لیزا مریل است که هتلی در روستای لوئیزیانا را به ارث می‌برد که بعد از آن اتفاقاتی غیر فراطبیعی و وحشتناک برایش می‌افتاد که این ساختمان بر روی یکی از دروازه‌های جهنم ساختته شده است.

این فیلم به علت فیلم برداری دیوانه‌ کننده‌اش، نماد گرایی زیاد و سکانس‌های بی رحمانه‌اش در دل طرفداران این ژانر جا خوش کرده و همچنین خودش را تبدیل به یکی از بهترین فیلم‌های فولچی، کرده است.

Demons (1985)

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
  • کارگردان : لمبرتو باوا
  • بازیگران : کارل زینی، ناتاشا هاوی، گرتا گرتا
  • نویسنده : داریو آرجنتو
  • امتیاز : 6.6

هنگامی که Demons منتشر شد، تیمی که پشت آن قرار داشت شبیه مسابقه‌ای بود که در بهشت ​​ساخته شده است. داریو آرجنتو از شهرت Suspiria فیلمنامه‌ای را نوشت و لامبرتو باوا پسر ماریو باوا کارگردانی کرد. علیرغم تیم خلاق اصلی پشت فیلم، شیاطین کمتر یک فیلم ژیالو بد خلق است، زیرا پنیر خالص دهه 80 را در بی آلایش ترین شکل آن ارائه می‌دهد. فیلم از فضای مرده و بد خلقی که بیشتر فیلم های زامبی ایتالیایی را به نفع هرج و مرج ناب و جلوه های عملی تند و زننده تعریف می‌کند.

داستان فیلم در یک سالن سینما اتفاق می‌افتد و مجموعه‌ای از شخصیت‌ها را دنبال می‌کند که خود را در اولین نمایش یک فیلم ترسناک جدید می‌بینند. شیاطین با شخصیت‌های به یاد ماندنی، از جمله یک مرد نابینا، یک دلال محبت و دو فاحشه، و گروهی از پانک‌های سرگردان که مستقیماً از قوطی کوکاکولا کوکائین می‌کشند، کشتارهای خاطره‌انگیز را با حس مسخره‌ای از سرگرمی ترکیب می‌کند.

Hell of the Living Dead (1980)

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم های ایتالیایی با موضوع زامبی
  • کارگردان : برونو ماتل
  • بازیگران : سلان کارای، فرانکو گاروفالو، مارگی نیوتون
  • نویسنده : کلودیو فراجاسو
  • امتیاز : 4.9

از میان تمامی آثار موجود در این فهرست شاید فیلم hell of the living dead فیلمی باشد که از نسخه‌ی اولیه خودش فیلم موفق‌تری بوده است. این فیلم به کارگردانی برونو ماتی به عنوان یکی از بهترین فیلم های زامبی ایتالیایی شناخته شده است.

این فیلم درباره‌ی زن خبرنگاری است که به همراه 4 کماندو به جنگل‌های نیویورک می‌رود تا از مباررزه با زامبی‌ها تصویر برداری کند. آنها به سرعت متوجه می‌شوند که کشور توسط زامبی‌ها تسخیر شده است و باید با یکدیگر همکاری کنند تا از آن شرایط جان سالم به در ببرند.

این فیلم تلاش می‌کند در کنار ترسی که به بیننده القا می‌کند جنبه‌هایی از طنز سیاه را هم در نظر بگیرد، اما موفق نمی‌شود و همچنین طرفداران معتقد بودند که فیلمنامه به شدت خارج از ریل و با هرج و مرج زیاد پیش می‌رود.

این فیلم علیرغم تمام آشفتگی‌هایش و سکانس‌های غم انگیزش، شور و نشاظ دیدنی دارد و به خوبی حس پوچی در جهان سوم را به تصویر می‌کشد.

Burial Ground (1981)

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
  • کارگردان : آندره‌آ بیانچی
  • بازیگران : پیتر بارک، جیانلوئیجی پیرتزی، سیمونه میتولی
  • نویسنده : آندره‌آ بیانچی
  • امتیاز : 5.9

Burial Ground یکی از فیلم های متعددی است که تحت عنوان Zombi 3 منتشر شده است. Burial Ground که در ابتدا به عنوان یک شبیه سازی ارزان قیمت از Zombi 2 رد شده بود، عاقلانه از طرح حمله ای دلخراش به حواس چشم پوشی می کند. این فیلم مملو از غرغر مؤثر و تنش بی‌رحمانه‌ای است که در طول مدت کوتاه ادامه دارد، این فیلم به‌عنوان کاوشی مؤثر و ترسناک در مورد شلختگی و تمایلات جنسی است که باید آن را دید تا باور کرد.

این فیلم درباره دانشمندی است که دخمه ای را باز می کند که نفرین شیطانی را به راه می اندازد. در حالی که دانشمند جمعیتی را برای جشن گرفتن کشف علمی جدید خود جمع می کند، زامبی ها روی گروه فرود می آیند و باعث ضرب وشتم و ویرانی می شوند. مهمانان به دنبال سرپناهی در یک عمارت هستند و شب را با مبارزه برای زندگی خود می گذرانند.

Burial Ground با کشتارهای خوب، فضایی سورئال و موسیقی متن عالی، بهترین استفاده را از هر لحظه می‌برد. این فیلم ممکن است با اوج بصری یک فیلم Fulci مطابقت نداشته باشد، اما به عنوان یک فیلم ترسناک ادیپ با برخی از خشن ترین جلوه های این ژانر، فیلم هر آنچه را که علاقه مندان به زامبی می خواهند در یک تلنگر زامبی ارائه می دهد.

Zombi 2 (1979)

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم زامبی محور ایتالیایی
  • کارگردان : لوسیو فولچی
  • بازیگران : تیسا فارو، ایان مک کالچ، ریچارد جانسون
  • تهیه کنندگان : الیسا براینتی
  • امتیاز : 6.8

فیلم Zombi 2 ممکن است یکی از جدی‌ترین و بهترین فیلم ایتالیایی زامبی محور باشد. این اثر در ابتدا به عنوان یک دنباله از فیلم طلوع مردگان رومرو بود اما آنقدر جذاب به تصویر کشیده شده است که به عنوان یکی از فیلم‌های کلاسیک ایتالیا نام گرفت.

Zombi 2 بخاطر فضاسازی ترسناکی که از جزیره‌ی کالیپسو کرده، به شدت بین طرفداران این ژانر محبوبیت دارد. این فیلم حول محور دختری به نام آنه و خدمه‌ی روزنامه نگارش می‌باشد که راهی جزیره‌ای پر از زامبی می‌شود تا به دنبال پدرش گمشده‌اش بگردد.

این فیلم پر از صحنه‌های اکشن به یاد ماندنی می‌باشد. زامبی 2 در زمان خودش در سینمای ایتالیا، سبک نوین و جدیدی را در بخش فیلم‌های زامبی محور آورد.

نحوه‌ی ساخت زامبی‌ها، واقع گرایانه بودن داستان و توجه به جزئیات در ساخت زامبی نقاط قوتی بودند که این فیلم را نسبت به بقیه فیلم‌های زامبی محور ایتالیایی متمایز می‌کرد.

Cemetery Man (1994)

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم های ایتالیایی با موضوع زامبی
  • کارگردان : میشل سواوی
  • بازیگران : روپرت اوروت، فرانکو لازارو، آنا فالچی
  • نویسنده : ژیانو رومولی
  • امتیاز : 7.2

تقریبا یک دهه پس از گذشت دوران طلایی بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور می‌گذشت که فیلم مرد قبرستان در سال 1994 اکران شد و به علت لایه‌های کمدی که در این فیلم به بیننده نشان می‌داد تبدیل شد به یکی از بهترین فیلم های زامبی ایتالیایی. این اثر با الهام برداری از سریال مردگان شیطانی سم ریمی و تکنیک‌های کارگردانی تیم برتون ساخته شد و توانست در آن سال سر و صدای زیادی به پا کند.

فیلم در مورد فرانچسکو دلامورته، نگهبان قبرستانی است که مجبور است مردگانی که تبدیل به زامبی می‌شوند دوباره بکشد. بخش اول فیلم یک فستیوال از مسخره بازی‌هایی است که به صورت یک افسانه روایت می‌شوند. فیلم فضایی فلسفی مملو از سکانس‌های خشن تکان دهنده است.

The House by the Cemetery (1981)

بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور
بهترین فیلم ایتالیایی زامبی محور
  • کارگردان : لوسیانو فولچی
  • بازیگران : کاتریونا مک‌کول، پوالو مالکو، آنیه پیورینی
  • نویسنده : داردانو ساچتی، الیسا بریانتی
  • امتیاز : 6.2

سومین فیلم از مجموعه‌ی دروازه‌ی جهنم کارگردان نام آشنای ایتالیایی، لوسیانو فولچی خانه کنار گورستان نام داشت که بهترین فیلم زامبی محور ایتالیایی هم شناخته می‌شود. این فیلم با کمتر کردن مرگ‌های سورئالیستی و سکانس‌های پر انرژی، متفاوت تر از دو مجموعه‌ی اول فیلم بود. فیلم آرام پیش می‌رود و خبری از هیجان نیست و تمرکز اصلی بر روی ترس و فضاسازی وحشتناک است.

این فیلم درباره‌ خانواده‌ای به نام بویل است که به خانه‌ای در نیوانگلند نقل مکان می‌کنند، اما پس از آن متوجه می‌شوند که خانه فرسوده است و در وضعیت بدی قرار دارد. آنها نمی‌دانند که در زیرزمین خانه یک زامبی زندگی می‌کند که از قسمت‌های بدن انسان‌ها برای بازیابی سلول‌های خودش تغذیه می‌کند.

به گفته‌ی منتقدان خانه کنار گورستان بهترین فیلم ایتالیایی زامبی محور است.چیزی که این اثر را جذاب می‌کند این است  که زامبی را به گونه‌ای دیگر به تصویر می‌کشد و داستان غم‌انگیزی در قالب یک زامبی را روایت می‌کند که در گوشه‌ای از زیرزمین خانه‌ای زندگی می‌کند. به گفته‌ی طرفداران و کاربران این فیلم تشابه زیادی به شخصیت فرانکشتاین دارد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر (@andlearn.ir)

بیشتر بخوانید:

  • ترسناک ترین فیلم های خانواده محور 2023 و تمام دوران
  • ترسناک ترین فیلم های توطئه محور 2023 و تاریخ سینما
  • ترسناک ترین فیلم درباره بازی در سال 2023 وتمام دوران
  • گیج کننده ترین فیلم ترسناک 2023 و تمام دوران
  • ترسناک ترین فیلم های تکنولوژی محور 2023 و تمام دوران

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ایتالیایی زامبی محور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت اندلرن عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام اندلرن جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطلب ترسناک ترین فیلم های زامبی محور ایتالیایی 2023 و تمام دوران از نگاه سایت اندلرن برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.