تریلر رسمی فیلم فلش منتشر شد! – شکل

Untitled 30

تریلر رسمی فیلم فلش منتشر شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

در مراسم سوپربول که صبح امروز پخش شد، تریلر رسمی فیلم فلش که یکی از موردانتظارترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2023 است، اکران شد.

بالاخره صبح امروز در مراسم Super Bowl از فیلم جدید و موردانتظار کمپانی دی سی با نام فلش رونمایی شد. این فیلم یکی از آثاری است که در سال 2023 اکران می شود و از جمله فیلم هایی است که بسیاری از طرفداران دنیای دی سی منتظر آن هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2023

بهترین سریال 2023

بهترین فیلم های سال 2023

تریلر رسمی فیلم فلش

در زیر می توانید تریلر جدید فیلم فلش را تماشا کنید:

فلش قرار است سیزدهمین قسمت از دنیای توسعه یافته DC (DCEU) باشد. این فیلم را اندی موشیتی بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسون کارگردانی کرده و ازرا میلر در نقش بری آلن، فلش در کنار ران لیوینگستون، مایکل کیتون، کیرسی کلمونز ایفای نقش می کنند. در این فیلم بری برای جلوگیری از قتل مادرش که عواقب ناخواسته ای دارد به گذشته سفر می کند.

با تایید کمپانی دی سی، این فیلم از چندجهانی نیز بهره می برد و بتمن بن افلک و بتمن مایکل کیتون را در تریلر فیلم فلش آنها نیز حضور داشتند. همچنین جیمز گان که کارگردان جدید آینده این کمپانی است از این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های دی سی یاد کرد.

اولین تریلر فیلم فلش

بیشتر بخوانید:

  • دانلود بهترین والپیپر موبایل فیلم فلش
  • پوستر رسمی فیلم فلش منتشر شد!
  • تیزر جدید قسمت دوم فیلم Shazam را منتشر کردند
  • تیزر رسمی جدید فیلم 65 منتشر شد
  • اولین تصویر از فیلم جدید وودی آلن

تریلر رسمی فیلم فلش منتشر شد! اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.