تصاویر/ الهام حمیدی چه بود و چه شد؟ باور نکردنی!

الهام حمیدی چه بود و چه شده است.

مقایسه جالبی از چهره الهام حمیدی در پوششی مشابه در دو زمان مختلف انجام شده است.

به گزارش بازیگرها، در این تصویر چهره جوان بدون جراحی الهام حمیدی در کنار چهره روزگارش قرار گرفته است.

الهام حمیدی درباره «سرزمین کهن» گفت.

الهام حمیدی بازیگر سریال سرزمین کهن ضمن ابراز امیدواری برای پخش هر چه سریعتر این سریال توضیحات مختصری درباره نقش خود ارائه کرد.

وی در گفتگو با مهر درباره نقش خود در سریال «سرزمین کهن» گفت:

من در «سرزمین کهن» نقش مادرخوانده رهی را بازی کردم که نوجوان محوری و شخصیت اصلی داستان است. بیشتر از این ترجیح می دهم توضیح ندهم چون نقش ویژه ای است و فقط امیدوارم سریال به زودی پخش شود و مردم آن را ببینند.

وی ادامه داد: این سریال در سه فاز ساخته شد و در فاز اول تنها در 6 قسمت بازی کردم.

هر مرحله داستان مستقل خود را دارد. می توان گفت این سریال به کارگردانی کمال تبریزی یکی از آثار ارزشمندی است که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» درباره شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه حجاب بازیگران دلیل پخش نشدن سریال تا این مرحله بوده است، گفت: «حجاب بازیگران باعث پخش نشدن این سریال شده است.

این اثر برای باورپذیر و طبیعی ساختن آن لازم بود زیرا به دوران باستان بازمی‌گشت. در قسمت هایی از آن باید از رنگ پوست و موهای مصنوعی استفاده شود. این با اجازه خود مسئولان بود و به نظرم دلیل خوبی نبود و فکر می کنم فقط مسائل فنی در میان است.

وی در پایان درباره کم کاری خود در تلویزیون و سینما در این مدت گفت: هیچ فیلمنامه خوبی وجود ندارد که بتواند مرا جذب کند.

کارهای خوبی تولید نمی شود و در مورد تلویزیون هم می توان گفت تقریبا تعطیل است.

حدود یک سال است که در تلویزیون و سینما کار نکرده ام.

نوشته تصاویر/ الهام حمیدی چه بود و چه شد؟ باور نکردنی! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.