تصاویر/ چهره های عجیب الهه حصاری در ساحل

الهه حصاری در ساحل فیگورهای عجیبی گرفت.

الهه حصاری بازیگر جوان سینما و شبکه تلویزیونی خانگی عکس هایی از خود در ساحل منتشر کرد.

به گزارش صبحگاهی، در این تصاویر الهه حصاری با هیکلی عجیب و ژست گرفتن در کنار دریا دیده می شود.

الهه حصاری در فیلم بادکنک

الهه حصاری در پروژه سینمایی «بالون» به کارگردانی مسعود تکور بازی می کند.

برنا: الهه حصاری در فیلم سینمایی «بالون» به کارگردانی مسعود تکوار بازی می کند که در مرحله پیش تولید قرار دارد. الهه حصاری که اولین بار در سال 1385 با «نطفه شوم» وارد سینما شد، سیزدهمین تجربه سینمایی خود را با «بالون» آغاز می کند.

بازیگر «یلدا» و «هشت و نیم دقیقه» درباره فیلمنامه «بالون» و تجربه همکاری با مسعود تکاور گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم متوجه تفاوت فیلم با تمام کارهای قبلی ام شدم و نقش ها را بازی می کنم و خوشحالم چون فکر می کنم اتفاق خوبی در سینما رخ خواهد داد.» ایران و زندگی هنری من

الهه حصاری افزود: به نظرم همکاری با مسعود تکور بسیار خوب خواهد بود زیرا او از آن دست کارگردانانی است که انعطاف پذیر است و در مورد نقشش در بازی با بازیگر تعامل دارد.

فیلم سینمایی «بالون» که در ژانر ماجرایی و اکشن تهیه شده است، داستان چند جوان است که راهی سفر می شوند و یک شبه راهی جاده صد ساله می شوند که…

«بالن» تاکنون بازیگرانی چون کروش تهامی، رامین پرخمی، رضا یزدانی، اندیشه فولادوند و الهه حصاری را به خود جلب کرده است.

نوشته تصاویر/ چهره های عجیب الهه حصاری در ساحل اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.