تقلید صدای افراد دارای هوش مصنوعی ممنوع – بازیگرها

CNR 9 5

مقاله ممنوعه تقلید صدای انسان با هوش مصنوعی برای اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هوش مصنوعی در زمینه های بی شماری استفاده می شود که گاهی اوقات مشکلاتی را برای افراد به همراه دارد. به همین دلیل، دولت فدرال ایالات متحده قانونی وضع کرده است که طی آن گفتگو با تقلید صدای افراد با هوش مصنوعی ثابت شده است که ممنوع است و غیرقانونی تلقی می شود.

بسیاری از روشنفکران در مورد خطراتی که استفاده از هوش مصنوعی می تواند برای انسان ها ایجاد کند هشدار داده اند و نگرانی هایی در این باره وجود دارد که اتحادیه اروپا را بر آن داشته تا قوانینی را برای اطمینان از اینکه استفاده از این فناوری با اصولی همراه است، معرفی کند.

بیشتر بخوانید: آیا فناوری هوش مصنوعی می تواند مانند دانشمندان بزرگی مانند انیشتین فکر کند؟

تقلید صدای افراد با هوش مصنوعی

رویترز گزارش داد که هفته گذشته یک تماس رباتیک با صدایی شبیه به صدای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای ساکنان ایالت نیوهمپشایر آمریکا راه اندازی شد و از آنها خواسته شد به او رای ندهند. جسیکا روزنورسل، مدیر FCC، گفت قوانین جدید به دادستان های ایالتی اجازه می دهد تا از ابزارهای جدید برای تعقیب افراد یا سازمان هایی که تماس های رباتیک ایجاد می کنند، استفاده کنند. او توضیح داد که مجرمان از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی در تماس های رباتیک برای تهدید افراد آسیب پذیر، جعل هویت شخصیت های معروف و حتی ارائه اخبار جعلی به رای دهندگان استفاده می کنند.

 

FCC همچنین اعلام کرد که این تغییرات به دادستان های کل ایالت اجازه می دهد تا به طور قانونی صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی را در تماس های رباتیک مسدود کنند. هفته گذشته، دو شرکت تگزاسی به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای تقلید صدای جو بایدن در تماس های رباتیک مورد بررسی قرار گرفتند. این شرکت ها به اشتباه از رای دهندگان نیوهمپشایر خواسته بودند که در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری این ایالت شرکت نکنند. جان فرمولا، دادستان کل نیوهمپشایر اعلام کرده است که حدود 25000 تماس رباتیک با ساکنان این ایالت مورد بررسی قرار گرفته است و این تحقیقات منجر به دو شرکت تگزاس، Life Corporation و LingoTelcom شده است.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی چیست؟
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید متن

نظر خود را در مورد ممنوعیت تقلید صدای افراد دارای هوش مصنوعی به اشتراک بگذارید دو برابر اشتراک گذاری

مقاله ممنوعه تقلید صدای انسان با هوش مصنوعی برای اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.