تلبیون درباره هک تلویزیون ایران در ۲۲ بهمن چه گفت؟ – شکل

202210041552 main.cropped 1664876544

مقاله تلوبیون درباره هک تلویزیون ایران در 22 بهمن چه می گوید؟ اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

پلت فرم Telebion در ارتباط با هک تلویزیون ایران 22 بهمن 1401 و هک شبکه خبر او چه واکنشی نشان داد؟

هک تلویزیون ایران در 22 بهمن 1401

امروز در حین پخش سخنان رئیسی رئیس جمهور ایران، ویدئویی غیرمرتبط از شبکه خبر پخش شد. تولوبیون در این باره نوشت:

پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور محترم در مراسم 22 بهمن و آرشیو آن بدون وقفه در دسترس قرار گرفت. در حال حاضر در حال بررسی فنی تصاویر ارسال شده در فضای مجازی هستیم. نتیجه بررسی ها اطلاع رسانی خواهد شد.

هک شبکه خبر
هک شبکه خبر

با توجه به فیلم های منتشر شده و اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، اتفاقی که در جریان پخش زنده سخنان رئیسی افتاد، هک شدن پخش زنده این مراسم از شبکه تلویزیونی بود که به مدت 19 ثانیه انجام شد. در حال حاضر ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نشان مشخصی از تلبیون یا شبکه ندارد اما ادعا می شود در حین پخش زنده برنامه های تلبیون را قطع می کند. این در حالی است که با گذشت ساعتی از این اتفاق، هنوز مدیران تلویزیون و تلویزیون برای تایید یا تکذیب این خبر واکنشی نشان نداده اند.

ابتدا خبرگزاری ایلنا در خبری مدعی شد که شبکه خبر در حین پخش سخنان رئیس جمهور هک شده است اما پس از دقایقی مشخص شد که اتفاقی که افتاده در پخش زنده تلویزیونی رخ نداده است.

در 18 ماه گذشته تلویزیون و تلویزیون اینترنتی Telebion چندین بار هک شده اند. تیتر رسانه ملی بارها از تلاش برای افزایش امنیت شبکه و جلوگیری از تکرار حوادث خبر داده و تاکید شده است که در بخش های خبری رسانه ملی اینترنت زنده وجود ندارد که امکان هک شبکه را فراهم کند.

همچنین برای امنیت شبکه تلویزیونی در سال گذشته اعلام شد که اقدامات و هزینه های مهمی انجام شده است. اما هنوز مشخص نیست در ویدئوی پخش شده در شبکه های اجتماعی دقیقا چه اتفاقی افتاده است. به نظر می رسد رسانه ملی سکوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • خوانندگانی که در جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهند کرد!
  • تصویری دلخراش از مارال فرجاد بعد از شیمی درمانی
  • سریال ماندالوریان در مجله امپایر
  • صحنه ای از زلزله مهیب ترکیه و بالا و پایین رفتن زمین

مقاله تلوبیون درباره هک تلویزیون ایران در 22 بهمن چه می گوید؟ اولین بار در سایت بازیگرها نوشته شد: فیلم، بازی و هنر. – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی سینما، بازی و هنر – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.