تماشای گالری جذاب از ست‌های شیک جین هانده ارچل را از دست ندهید! – اندلرن

3 7

مطلب تماشای گالری جذاب از ست‌های شیک جین هانده ارچل را از دست ندهید! برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

استایل جین هانده ارچل و دیگر بازیگران همیشه مورد توجه هواداران آن‌ها بوده است. در این پست تصاویری جذاب از زیباترین بازیگر ترکیه با لباس‌های جین را ببینید.

بیشتر بخوانید:

  • جذابیت هانده ارچل بدون آرایش + [گالری جذاب از آرایش‌های خاص او]
  • دلربایی هانده ارچل با آرایش‌ها و استایل‌های متنوع + [تصاویر جذاب]
  • تصویر جنجالی بوراک دنیز با پیرهنی صورتی و پروژه جدیدش با هانده ارچل

هانده ارچل با لباس های جین :

استایل دلبرانه هانده ارچل با ست های جذاب جین

استایل جین هانده ارچل

هانده ارچل یکی از بازیگران و مدل‌های ترکیه با بدنی فیت است که تا به حال چهره تبلیغاتی بسیاری از برندها بوده است. به همین دلیل می‌توانید از فوتوشات‌ها و یا پست‌های اینستاگرامش برای استایل خود ایده بگیرید.

هانده تا کنون چهره تبلیغاتی بسیاری از برندهای پوشاک بوده است و زمانی به همراه آراس بولوت اینملی، در تبلیغات پوشاک دفاکتو حضور داشت. این بازیگر هم زیبا است و هم اندامی متناسب دارد، به همین خاطر غالب لباس‌ها بر تن او زیبا جلوه می‌کند.

کت هانده ارچل با طرح پوست گاو

پیرهن طرح گاوی هانده ارچل را در ادامه تماشا کنید:

کت هانده ارچل با طرح پوست گاو
پیرهن طرح گاوی هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

قطعا برای خواندن حقایق پنهان و بیوگرافی هانده ارچل این نوشتار را تا انتها باید بخوانید.

لباس‌ها و استایل لی هانده ارچل

درباره هانده ارچل:

  • سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز که قرار است از شبکه فاکس پخش شود!
  • تعریف هانده ارچل از عشق چیست؟ + [خفن ترین تصویرزمینه ها]
  • دانلود خفن ترین تصویرزمینه های هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترک برای گوشی
  • تصویری جالب از هانده ارچل در شهری تاریخی (Prague) + [دانلود والپیپر جذاب]
  • دانلود تصویر زمینه گوشی بوراک اوزچیویت و هانده ارچل + [معرفی بهترین آثار]

مطلب تماشای گالری جذاب از ست‌های شیک جین هانده ارچل را از دست ندهید! برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.