تنها آرزوی همسر شهرام عبدولی اشک همه را درآورد

همسر و فرزند شهرام عبدلی در مراسم تشییع جنازه

مراسم هفتمین روز درگذشت شهرام عبدلی با حضور خانواده، هنرمندان و علاقمندان در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شد.

به گزارش صبح امروز به نقل از خبرآنلاین؛ مراسم هفتمین روز درگذشت شهرام عبدلی در شبی بارانی در تهران برگزار شد که جمعی از هنرمندان و هواداران این بازیگر تازه فوت شده به همراه خانواده وی برای پخش صحنه هایی از سریال «خط قرمز» در سالن های نمایش گازر لوطی هاشم، «پانچری» و اجرای موسیقی «کافه عشق»، برای گرامیداشت یاد وی.

همسر شهرام عبدلی با تشکر از برگزاری این گردهمایی به یاد شهرام عبدلی گفت: باورم نمی شود شهرام عبدلی در جمع ما نیست، دقیقا یک ماه و نیم پیش برای اجرای تئاتر پنچری اینجا بودم و نشدم. تصور کن چند هفته بعد به خاطر غیبت او به اینجا بیایم.”

وی ادامه داد: شهرام تئاتر را ترجیح می داد و خوشحالم که آخرین کارش تئاتر بود.

همسر شهرام عبدلی باز هم تاکید کرد: هنوز هم باور نمی کنم شهرام نیست. امیدوارم خدا به من قدرت بدهد که پسرانش را مثل شهرام تربیت کنم.»

گلاب آدینا نیز در سخنانی کوتاه خاطرنشان کرد: شهرام عبدلی را از نزدیک نمی شناختم اما طی چند ماه گذشته که هر دو با هم در تئاتر شهرزاد اجرا داشتیم و با شنیدن خبر فوت او از نزدیک با او آشنا شدم. خوشحال شدم از نزدیک با او آشنا شدم و در عین حال ناراحت شدم که چرا باید در این چند ماه اخیر او را از نزدیک ببینم تا این روزها بیشتر زجر بکشم. بهترین.”

قاسم جعفری، دست اندرکاران سریال «خط قرمز» و مدیر تئاتر شهرزاد از حضور مردم و هنرمندان در این مراسم تشکر کرد.

 

نوشته تنها آرزوی همسر شهرام عبدولی برای اولین بار صبح همه را به گریه انداخت. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.