توهین گوگوش به قوم ترک در کنسرتش [+ویدیو] – اندلرن

Googoosh 1 e1660552528957

مطلب توهین گوگوش به قوم ترک در کنسرتش [+ویدیو] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

در کنسرت اخیری که از گوگوش منتشر شده است، توهین گوگوش به قوم ترک در کنسرتش بازتاب‌ها و حواشی مختلفی را در فضای مجازی همراه داشته است.

گوگوش، خواننده‌ی معروف ایرانی که در چند دهه‌ی اخیر، در آمریکا فعالیت داشته است. او در کنسرتی که اخیراً برگزار کرد، ماجرایی را تعریف کرد که توهین گوگوش به ترک ها تلقی می‌شد.

بيشتر بخوانيد:

ماجرای رابطه گوگوش و رها اعتمادی

بی حرمتی گوگوش به ترک

در ادامه مي‌توانيد ویدئوی توهین گوگوش به ترک ها را ببينيد:

فیلم منتشر شده از توهین بی‌شرمانه‌ای که از گوگوش به ترک‌ها در کنسرت اخیرش منتشر شد، بازخورد گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و جنجال به‌پا کرد. در این ویدئو که از فائقه آتشین، ملقب به گوگوش، در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، گوگوش، خواننده‎ی لس آنجلسی در کنسرتش با بازگویی خاطره‌ای، به قوم ترک توهین می‌کند.

توهین گوگوش به قوم ترک در کنسرتش

بيشتر بخوانيد:

  • حضور فراستی در یوتوب با راه اندازی برنامه خودش
  • واکنش عجیب حمید هیراد به دو قطبی سازی های اخیر
  • پوشش جنجالی جورجینا رودریگز در جشنواره عربستان
  • استایل عجیب شایا لباف در فیلم جدید فورد کاپولا
  • صحبت های امیلیا کلارک درباره سریال The House of Dragon

بازنشر محتواي شبکه هاي اجتماعي تنها به منظور آگاهي رساني منتشر شده و نظرات بيان شده در آن الزماً بازتاب ديدگاه رسانه فيگار نيست.

مطلب توهین گوگوش به قوم ترک در کنسرتش [+ویدیو] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.