توهین گوگوش در کنسرت اخیرش + [فیلم] – اندلرن

گوگوش در کنسرت اخیرش

مطلب توهین گوگوش در کنسرت اخیرش + [فیلم] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

توهین بی شرمانه گوگوش به ترک‌ها در کنسرت جنجال به پا کرد. در رسانه‌های داخلی این موضوع بسیار بازتاب داشته که در ادامه فیلم توهین گوگوش را در اختیارتان می‌گذاریم.

فیلم جنجالی توهین زشت گوگوش به ترک زبان‌ها ! بعد از این ماجرا ترک‌ها خشمگین از خانم خواننده شدند ! فیلم توهین وقیحانه گوگوش به ترک‌ها در کنسرت که در اینستاگرام منتشر شده است بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت. در ادامه با خبر اهانت زشت گوگوش در کنسرتش همراه ما بمانید.

توهین گوگوش در کنسرت اخیرش

حرف های زشت گوگوش در کنسرت

فیلم کامل توهین زشت گوگوش به ترک‌ها در کنسرت جنجالی شد. توهین زشت گوگوش به ترک ها در کنسرتش با اعتراض شدید مردم مواجه شده است این خواننده در کنسرت خود گفت:

یک نفر من را صدا زده و گفته وایسا باهات کار دادم و من گمان کردم به دنبال بلیط کنسرت است اما یکباره پرسید “گوگوش الان دلار چنده؟ ” سپس همه حاضران در سالن خندیدند و گوگوش گفت “ترک بود دیگه”

فیلم کامل توهین گوگوش به ترک ها در کنسرت غوغا کرد

این جمله آخر گوگوش جنجال زیادی را به راه انداخته و بسیاری از ترک زبان‌ها به پیج اینستاگرام او رفته و به شدت اعتراض کردند و حتی برخی از کاربران وی را تهدید به مرگ کرده‌اند. فائقه آتشین با نام هنری گوگوش متولد ۱۳۲۹ در تهران است و پیش از انقلاب اسلامی در کاباره ها مشغول به خوانندگی بود.

او در هفت سالگی اولین فیلم سینمایى خود را بازی کرد و درنهایت در عمر هنری اش تابحال فقط سه بار دیگر تجربه بازیگری در همان سال های اولیه را داشت. رقاصه گردی‌های گوگوش در کاباره‌های تهران و حضور در فیلم‌های نازل و مبتذل از گوگوش چهره‌ای در همین تیپ درست کرده بود تا این که با محمود قربانی کاباره‌دار تهرانی آشنا شد و با او ازدواج کرد.

این خواننده در آبان ماه سال ۱۳۵۴ با بهروز وثوقی که در آن زمان نامزد بهترین دوستش پوری بنایی بود، ازدواج کرد. آن‌ها در یک مراسم ساده و تنها با حضوردوستان نزدیکشان مراسم عقد را برگزار کردند، با این وجود خبر این ازدواج تیتر بسیاری از روزنامه‌ها در آن زمان بود. «همسفر» و «پنجره» از فیلم‌هایی است که این زوج در آن به ایفای نقش پرداختند. این ازدواج هم موفقیت آمیز نبود و بعد از یکسال و اندی به جدایی کشید.

بیشتر بخوانید:

  • افشاگری بازیگر پیشکسوت: انقلاب به نفع گوگوش بود !
  • دیدار فرامرز قریبیان با گوگوش در خارج از کشور بعد از 30 سال! [+عکس]
  • ماجرای رابطه گوگوش و رها اعتمادی [+فیلم افشاگری محمود قربانی همسر گوگوش]
  • گوگوش بیماری پارکینسون ؛ گوگوش به پارکینسون مبتلا است ؟

مطلب توهین گوگوش در کنسرت اخیرش + [فیلم] برای اولین بار در وب سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.