ثروت بازیگر جوان هالیوود چقدر است و چگونه خرج می کند؟

بازیگر جوان هالیوود

زندایا در سن 26 سالگی یکی از موفق ترین بازیگران جوان هالیوود است. او از فعالیت های خود در سینما و تلویزیون و قراردادهای تبلیغاتی خود میلیون ها دلار درآمد کسب کرده است. ثروت او نزدیک به 20 میلیون دلار تخمین زده شده است. اما دقیقاً چگونه این ثروت را به دست آورده و آن را صرف چه چیزی می کند؟

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; زندایا پس از مدلینگ و حضور در تبلیغات و آلبوم های گروه موسیقی کودک Kidz Bop در کودکی توانست با حضور در شبکه دیزنی با ورود به دنیای نوجوانان به شهرت زیادی دست یابد.

ورود به دنیای هالیوود

او ابتدا با بلا ترون در Shake It Up در سال 2010 همبازی شد. این تجربه مبنایی برای حضور او در چندین فیلم ساخته شده توسط شبکه دیزنی مانند Frenemies و Zapped شد. او همچنین در چندین سریال دیگر از شبکه دیزنی مانند PrankStars و KC Undercover بازی کرد.

او در این مدت توانست هزاران دلار از بازی خود در این فیلم ها و سریال ها کسب کند.

زندایا در سال 2013 در مسابقه تلویزیونی “رقصیدن با ستاره ها” شرکت کرد. وی که در آن زمان 16 سال داشت تا آن زمان کوچکترین شرکت کننده در این برنامه بود.

زندایا نایب قهرمان این مسابقات شد اما دست خالی به خانه نرفت و نزدیک به 200 هزار دلار جایزه گرفت.

شاید زندایا یکی از پربیننده ترین سریال های اچ بی او Euphoria بوده باشد، اما سیدنی سوینی همبازی او اخیرا فاش کرد که این شبکه مانند گذشته به بازیگران دستمزد نمی دهد. سوئینی همچنین در مورد خود گفته است که حقوق او به اندازه ای نیست که فقط به آن تکیه کند تا زندگی خود را تامین کند.

با این حال گفته می شود زندایا دستمزد متفاوتی دارد و در فصل سوم «سرخوشی» به ازای هر قسمت یک میلیون دلار دستمزد می گیرد.

این او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران تلویزیون تبدیل می کند.

اگرچه مشخص نیست زندایا برای بازی در 3 فیلم مرد عنکبوتی چقدر دریافت کرده است، اما گفته می شود که او 10 میلیون دلار فقط از جوایز بازی در فیلم پرفروش مرد عنکبوتی: بدون راه برای خانه در سال 2021 به دست آورده است.

حالا همه به دنبال زندایا هستند و می خواهند با او کار کنند. زندایا برای سال‌ها قراردادهای حمایتی داشته است که احتمالاً میلیون‌ها دلار برای او به ارمغان آورده است.

Lancôme، Tommy Hilfiger، Valentino، Bulgari و Covergirl تنها برخی از برندهای معروفی هستند که Zendaya با آنها همکاری داشته است.

زندایا در مصاحبه ای با Vogue در سال 2021 اعتراف کرد که مانند مادرش که یک پس انداز است، به اندازه درآمدش خرج نمی کند. با این حال او در سال های اخیر چندین خانه برای خود خریده است.

در سال 2017، زمانی که زندایا 20 ساله بود، اولین خانه خود را به قیمت 1.4 میلیون دلار خرید. این خانه که در لس آنجلس قرار دارد دارای معماری مدیترانه ای با 5 اتاق خواب و 5 حمام است.

او سپس ملک دیگری را در سال 2020 به قیمت 4 میلیون دلار در لس آنجلس خرید. این ملک 4 هکتاری که سبکی شبیه به مزرعه دارد، دارای یک خانه بزرگ 6 خوابه با 6 حمام و توالت، یک مهمانخانه و یک استخر است.

ثروت بازیگر جوان هالیوود چقدر است و چگونه خرج می کند؟ اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.