جزئیات فیلم جنجالی با کمک هوش مصنوعی مخاطب را میخکوب کرد!

جزئیات فیلم جنجالی به کمک هوش مصنوعی.

ماموریت غیرممکن شما را در لبه صندلی خود نگه می دارد.

به بازیگرها- «ماموریت غیرممکن» در جدیدترین حضور در اکران سینما «دفترچه خاطرات مرگ، قسمت اول» به سراغ هوش مصنوعی می رود.

به گزارش گروه ترجمه صبح، داستان پرمخاطره ای که مخاطب را به وجد می آورد و مجذوب خود می کند، بالاتر از قسمت های قبلی به کارگردانی «کریستوفر مک کواری» است.

مارک کرمود، منتقد فیلم و نویسنده گاردین، که فیلم را تماشا کرده است، گفت: “در حالی که ممکن است فیلمنامه حفره هایی داشته باشد، اما شما را از نظر سرگرمی خالص آدرنالین در لبه صندلی خود نگه می دارد.”

سه دهه پیش، اتان هانت روح خود را به صندوق بین‌المللی پول یا نیروی ماموریت غیرممکن فروخت.

یک سازمان مخفی که در سوگند خود، از اعضا می‌خواهد «در سایه‌ها برای کسانی که عزیزشان هستیم و هرگز نخواهیم دید، زندگی کنند و بمیرند».

از آن زمان، هانت بیش از یک بار دنیا را نجات داده است و آخرین ماموریت او خنثی کردن بمب های هسته ای بود، اما اکنون او در مقابل دشمن مورد علاقه همه قرار گرفته است: یک هوش مصنوعی شیطانی که به نام “The Entity” شناخته می شود. .

«اتان هانا» بار دیگر به ماموریتی غیرممکن برای نجات جهان می رود و تماشاگران در صحنه های دلربا، دعواهای خشن و تعقیب و گریزهای هیجان انگیز به او خواهند پیوست.

این تریلر به طرز قابل توجهی از نظر جنسیت بی طرف است و مردان و زنان به طور بی رویه می کشند و می کشند.

همه اینها به صحنه پایانی خیره کننده ای منجر می شود که در آن تام کروز واقعی در حالی که سوار یک موتور سیکلت واقعی است از بالای یک کوه واقعی می پرد.

صحنه ای که فقط پیش غذای اتفاقات آینده است.

یکی از جسورانه ترین بدلکاری های سینما با حضور بازیگری که کمتر تمایلی به استفاده از بدلکاری برای صحنه های خطرناک دارد.

جزئیات فیلم جنجالی با استفاده از هوش مصنوعی برای میخکوب کردن مخاطب! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.