جشن ۴۵۰۰۰ نفر برای صعود

4339 Page 8 Image 0005

هدف امروز: دو تیم سرخ پوست آسیایی مانند گلادیاتورها زیر آسمان سیاه تهران به مصاف هم خواهند رفت و بیش از 50 هزار نفر شاهد این دوئل آسیایی خواهند بود. 5 سال از آن بازی خاطره انگیز برای هواداران پرسپولیس می گذرد که با برتری 3 گل مقابل الدیل در ورزشگاه آزادی رقم خورد. در دیداری که کمتر کسی فکرش را می کرد توسط الدحیل، زننده گل اول شکست بخورد، قطری ها در حضور 100 هزار تماشاگر شکست خوردند. از اسفندماه 1397 که به دلیل همه‌گیری کرونا، تمامی مسابقات فوتبال کشورمان در سطح ملی و باشگاهی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، بنابراین فوتبال و فوتبالدوستان در شوک عمیقی فرو رفتند. آنها به دلیل تحریم های انضباطی از حضور در ورزشگاه محروم شدند، شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، تن به کناره گیری اجباری از فوتبال دادند، حالا دوباره جمع شده اند. هواداران پرسپولیس امیدوارند بازی ها به گونه ای پیش برود که امروز در آزادی صعود به جمع 8 تیم برتر آسیایی منطقه غرب آسیا را جشن بگیرند.

سرنوشت صعود پرسپولیس تا حدی به دست خودشان است، اگر امشب در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل قطر پیروز شوند، می توانند به این نقطه برسند اما حتی پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی در این جدال حساس می تواند آنها را به دور برگشت برساند. . از 16 لیگ قهرمانان آسیا رعایت نکرد! تیم 10 امتیازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا نوبهار نمانگان ازبکستان یکی از تیم های برتر است و بر اساس برد شب گذشته مقابل بمبئی سیتی هند، این تیم با 13 امتیاز و دو سهم به رده دوم جدول صعود کرد. دومین. بهترین تیم های لیگ. قهرمانان آسیا در زمان نگارش این مقاله باقی خواهند ماند، ضمناً تیم های سپاهان ایران، شارجه امارات (یا نسف قارشی ازبکستان) و پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به بقیه دارند. . اما هجوم هواداران برای دیدن این مسابقه باعث خرید و فروش بلیت های جعلی شده است. رئیس پلیس فتای تهران درباره فروش بلیت بازی پرسپولیس – الدحیل در بازار سیاه اظهار داشت: افراد سودجو و فرصت طلب بلیت این دیدار را با قیمت های بسیار بالا می فروشند. بیش از 10 نفر از این افراد دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

آسمان سیاه و شکایت یحیی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره برگزاری دیدار مقابل الدحیل تحت تاثیر آلودگی هوا گفت: آلودگی هوا بسیار زیاد است و توجه داشته باشید که به هواداران به دلیل آلودگی نگفتم بیایید. امیدوارم همه سالم باشند و مواظب خود باشند. شرایط آب و هوایی واقعاً بد است.» اما گالتیه، سرمربی الدیل درباره بازی امشب مقابل پرسپولیس گفت: حذف شدیم و مصدومیت هایی هم داریم اما آزمون بزرگی داریم چون خیلی از هواداران انتظار پیروزی پرسپولیس را دارند. ما می خواهیم بجنگیم و به رقابت احترام بگذاریم، می خواهیم فردا بازی کنیم و بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. در مورد لیگ ایران اطلاعات کمی دارم، اما تیم ایران خیلی خوب است. دو سه بازی پرسپولیس را دیدم. پرسپولیس تیم خوبی است، بازیکنان تکنیکی دارد و می تواند از انواع مختلفی در خط حمله استفاده کند.

پست جشن 45 هزار نفری برای صعود اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.