حاکمان بازار چین؛ بازیگرها و اپل و آنر پرفروش ترین شرکت های سال ۲۰۲۳ خواهند بود

IMG 0376 1

محتوای حاکمان بازار چین؛ پست اپل و آنر در صدر پرفروش ترین شرکت های سال 2023 اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

یک گزارش جدید نشان می دهد که سیب و شرف آنها مقام اول را در فروش گوشی های هوشمند در چین در سال 2023 کسب کرده اند. اپل همچنان پرچمدار فروش گوشی در بازار است.

گزارش جدیدی از IDC نشان می دهد که اپل و آنر موفق شده اند تا سه ماهه آخر سال 2023 35 درصد از سهم بازار چین را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه جهانی Honor Magic V2 اعلام شد

اپل و آنر در صدر پرفروش ترین شرکت های سال 2023 هستند

در سه ماهه آخر سال 2023، اپل موقعیت خود را حفظ کرد و با وجود کاهش جزئی 2.1 درصدی نسبت به سال قبل، 20.0 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد. آنر با سهم 16.8 درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت و بازار را با 0.9 درصد تصاحب کرد.

با این حال، ویوو 8.4 درصد نسبت به سال قبل سقوط می کند و سهم قابل توجهی 15.7 درصدی دارد. هواوی با رشد قابل توجه 36.2% در سال 2018 با سهم 13.9% بهترین عملکرد را دارد. Oppo با کاهش 16.1 درصدی نسبت به سال قبل دست و پنجه نرم می کند، در حالی که کل سهم سایر برندها 20.0 درصد بود که نشان دهنده بازار متنوع است.

در کل سال، اپل و آنر به ترتیب با سهم بازار 17.3 درصد و 17.1 درصد جایگاه های برتر را به خود اختصاص دادند. اپل، با وجود افت 2.2 درصدی سال به سال، نفوذ خود را حفظ کرده و بر وفاداری به برند تأکید می کند. Honor نسبت به سال گذشته با 10.3 درصد کاهش مواجه است و با چالش هایی روبرو است، اما در عین حال حضور چشمگیر خود را در بازار حفظ کرده است. OPPO، Vivo و Xiaomi در میان تغییرات بازار حرکت می کنند و استراتژی ها را برای حفظ موقعیت خود تطبیق می دهند. سهم جمعی سایر برندها سالانه 19 درصد رشد داشته است.

برندهای چینی مانند شیائومی، ویوو و اوپو در سطح جهانی محبوب تر از کشورهای خودشان هستند. این در حالی است که شیائومی توانسته با 145.9 میلیون فروش، جایگاه سوم خود را در فهرست محموله های جهانی تثبیت کند.

ارقام سه ماهه چهارم سال 2023 و کل سال بازاری را نشان می دهد که دارای نوسان است. در حالی که اپل و آنر برجستگی خود را حفظ می کنند.
ظهور هواوی و انعطاف پذیری سایر شرکت ها، تنوع این صنعت را برجسته می کند. در میان انقباض سالانه بازار، چشم انداز گوشی های هوشمند پر جنب و جوش و چند وجهی باقی می ماند.

به نظر می رسد روندها با انتشار ویژگی های ژنراتور Al، گزینه های سفارشی سازی و بهبود عملکرد انرژی Al در حال تغییر است. جالب است که ببینیم با این تغییرات بزرگ در هوش مصنوعی چه آینده ای برای صنعت فناوری در انتظار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • Honor Magic 6 RSR Porsche Design چه زمانی معرفی می شود؟
  • به‌روزرسانی Honor MagicOS 8.0. لیست گوشی های دریافت کننده آپدیت [+ تاریخ انتشار]
  • Oppo Find X7 Ultra اولین بروزرسانی را دریافت کرد
  • آیفون 16 پرو مکس احتمالا از دوربین 48 مگاپیکسلی سونی استفاده خواهد کرد

منبع: گجت ها

محتوای حاکمان بازار چین؛ پست اپل و آنر در صدر پرفروش ترین شرکت های سال 2023 اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.