دست ایلان ماسک از جایزه ۵۶ میلیارد دلاری فاصله گرفت. تصمیم قاطع قاضی – تکراری

b5774ade50bb4d2e84db22f00644e28e

مقاله ایلان ماسک از جایزه 56 میلیارد دلاری کوتاهی کرد. حکم یک قاضی اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری گزارش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

در طول محاکمه ای که در ایالت دلاور برگزار شد، حق دریافت جایزه 56 میلیارد دلاری ایلان ماسک به این دلیل برکنار شد که عدالت در مورد سهامداران تسلا اجرا نشده است.

قاپی کاتلین مک کورمیک این عدد را غیرقابل هضم دانست و گفت که این عدد حاصل تلاش و مذاکرات مدیریت تسلا بوده و به دلیل فضای لفاظی حاکم که ایلان ماسک را فوق ستاره می داند به او داده شده است.

بیشتر بخوانید: کاشت اولین تراشه پیوند عصبی در مغز انسان؛ تاریخ سازی ایلان ماسک با “تله پاتی”

این حکم به دلیل شکایت غیر کیفری از سوی سهامداران تسلا علیه ماسک بود. گفته می شود این رقم که در سال 2018 به ایلان ماسک اعطا شد، بزرگترین بسته ای است که او تا به حال در تاریخ این تجارت دیده است.

این آزمایش یک هفته به طول انجامید و مدیران تسلا طی آن اظهار داشتند که این بسته با هدف تشویق یکی از پرکارترین کارآفرینان جهان به تمرکز بیشتر روی برنامه‌های شرکت ارائه شده است.

اما قاضی مک کورمیک روند تایید این رقم را نادرست خواند و گفت که دارای نقص های جدی است و حکم داد که وکلای ایلان ماسک نمی توانند ثابت کنند که سهامداران با آگاهی و وجدان کامل به این موضوع رای داده اند.

ایلان ماسک نیز در صفحه شخصی X خود به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: هرگز شرکت خود را در ایالت دلاور تاسیس نکنید.

بیشتر بخوانید:

  • واکنش ایلان ماسک به تایید ETF بیت کوین
  • ایلان ماسک به دنبال جذب 6 میلیارد دلار بودجه برای xAI است
  • ایلان ماسک و مصرف مواد مخدر، موضوعی که مدیران تسلا را نگران کرده است
  • سختگیری عجیب ایلان ماسک در تولید خودروی جدید تسلا; کارمندان باید در کارخانه بخوابند!

نظر شما در مورد جایزه 56 میلیارد دلاری ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله ایلان ماسک از جایزه 56 میلیارد دلاری کوتاهی کرد. حکم یک قاضی اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری گزارش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.