دلیل عجیب تراشیدن سر بازیگر «فلورانس پیو»!

دلیل عجیب فلورانس پیو برای کوتاه کردن موهایش!!

فلورانس پیو، بازیگر جوان موفق، فاش کرد که موهایش را از ته تراشیده تا غرور و تکبر خود را از بین ببرد!

صبح بازیگر فیلم «اپنهایمر» در مصاحبه جدید خود دلیل مدل موهای بسیار کوتاه و غیرعادی خود را توضیح داده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، فلورانس پوگ در مورد مدل موهای کوتاه خود صحبت کرده است.

“من از عمد انتخاب کردم که اینطور به نظر برسم!” ستاره جدید اوپنهایمر را نشان داد. بیش از دو ماه پس از به نمایش گذاشتن مدل موی جدید و دراماتیک خود در مت گالا، فلورانس پوگ درباره دلیل انتخاب مدل مو صحبت کرد.

“من عمداً انتخاب کردم که اینگونه به نظر برسم. می خواستم غرور و تکبر را از چهره ام پاک کنم. هالیوود به خصوص برای زنان بسیار پر زرق و برق است. تماشای و هضم این زرق و برق برای مخاطب سخت است.

هر زمان که لازم نیست زیبا باشم یا آرایش کامل داشته باشم، سعی می کنم همه چیز را ساده نگه دارم. این به مخاطب کمک می کند. به این ترتیب هر زرق و برقی از بین می رود. “تنها چیزی که مردم می توانند به آن نگاه کنند چهره خام شماست.”

پیو همچنین گفت: «حتی در اوایل کارم، همیشه برای کنترل تصویرم می جنگیدم. وقتی کمتر آرایش می کنم خیلی به من کمک می کند، زیرا در این صورت در صفحه نمایش کمتر درخشنده به نظر می رسم.

صحبت های بازیگر زن درباره فیلم جدیدش!

پس از حضورش در مت گالا، نامزد اسکار با سر تراشیده در حین فیلمبرداری درام عاشقانه‌اش «ما در زمان زندگی می‌کنیم» با بازی اندرو گارفیلد در رم دیده شد.

بازیگر بریتانیایی در حال حاضر در حال پایان دادن به یک تور مطبوعاتی برای نقش اصلی خود در فیلم هیجانی کریستوفر نولان اوپنهایمر است. در این فیلم او در نقش ژان تاتلاک، شریک عاطفی جی رابرت اوپنهایمر با بازی کیلین مورفی بازی می کند.

هفته گذشته پیو نیز با موهای کوتاه روی فرش قرمز اکران این فیلم در بریتانیا ظاهر شد. پیو درباره این فیلم پر ستاره گفت:

«این یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌هایی است که تا به حال در آن بازی کرده‌ام. رویکرد کریستوفر نولان در کارگردانی شبیه ساخت یک فیلم مستقل است.

او ادامه داد: این فیلم من را به یاد روزهای اولیه ام می اندازد: «وقتی سر صحنه فیلمبرداری رفتم، باورم نمی شد که چنین آدرنالینی باورنکردنی داشته باشم که مدت هاست با یک فیلم بزرگ احساس نکرده بودم.» اوپنهایمر از جمعه در سینماها اکران می شود.

نوشته دلیل عجیب تراشیدن سر بازیگر «فلورانس پیو»! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.