دیوید بکهام پسر و عروسش را مجبور به همراهی خانواده کرد!

جنجال خانواده بکهام در هفته مد پاریس

دیوید بکهام پسرش بروکلین و عروسش نیکولا پلاتز را مجبور به شرکت در فشن شوی ویکتوریا بکهام کرد تا از وجهه خانواده بکهام محافظت کند!

AM – برخلاف میل بروکلین بکهام و نیکولا پلاتز، دیوید بکهام این زوج را متقاعد کرد که در هفته مد پاریس برای حمایت از همسرش ویکتوریا بکهام شرکت کنند.

به گزارش گروه ترجمه صبح، بروکلین بکهام، پسر 24 ساله دیوید و ویکتوریا بکهام، دعوت اولیه مادرش برای شرکت در فشن شوی برندش را رد کرده بود.

نیکولا پلاتز، بازیگر جدید و عروس خانواده بکهام، در این تاریخ برای فیلمبرداری جدیدترین فیلم خود در آمریکا بود. با این حال دیوید بکهام پس از صحبت با این زوج جوان، آنها را متقاعد کرد که با بقیه اعضای خانواده بکهام به پاریس سفر کنند.

دیوید بکهام معتقد است که حضور این زوج جوان در این مراسم مد برای چهره خانواده بکهام بسیار مهم است.

این فوتبالیست سابق منچستر در تلاش است تا برای همیشه به جنجال ها و شایعات پیرامون خانواده اش پایان دهد. دیوید بکهام سرانجام موفق شد در هفته مد پاریس یک جبهه متحد از خانواده بکهام ارائه دهد.

دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام به همراه سه فرزندشان بروکلین، کروز و هارپر و همسر بروکلین، نیکولا پلاتز، در این مراسم شرکت کردند.

رومئو، پسر 20 ساله این زوج که شغل پدرش را انتخاب کرده و در حال حاضر برای تیم زیر 21 سال برنتفورد اف سی بازی می کند، در این مراسم حضور نداشت.

البته یک منبع نزدیک به این خانواده اعلام کرده است که بروکلین در ابتدا دعوت مادرش به هفته مد پاریس را رد کرده است. این منبع دلیل این امر را همسر وی نیکولای 28 ساله عنوان کرده است. نیکولا قرار بود فیلمبرداری لولا جیمز را در ایالات متحده آغاز کند.

نوشته شده با اجبار دیوید بکهام به پسر و عروسش برای همراهی با خانواده! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.