ذوالفقارانسب: فوتبال ایران شایسته قهرمانی است

ملی 2

هدف امروز: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فوتبال ما ژن و پایه های خوبی دارد و بازیکنان آن بسیار هوشیار و باهوش هستند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار روز چهارشنبه تیم ملی مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: تیم ملی کشورمان شرایط خوبی دارد و رابطه خوبی برقرار است. بین همه بازیکنان از نظر روحیه و همبستگی. در تیم ملی فضای ورزشی مناسبی وجود دارد اما تیم ملی آن شرایط را پشت سر گذاشته است. تیم کشورمان با انگیزه و هوشیاری کامل موفق شد تیم های خوب آسیایی را حذف کند.

وی افزود: کادرفنی شناخت لازم را از قطر دارد و به پیروزی در دیدار فردا خوشبین هستم و امیدوارم با اقتدار کامل قهرمان جام ملت ها شویم زیرا شایسته پیروزی هستیم. سرمربی اسبق تیم ملی درباره رابطه خود با قطر گفت: این تیم را به هیچ عنوان نمی توان دست کم گرفت، بازیکنان و توانایی های خوبی دارد و کارگروه تیم ملی قطر هم کفایت می کند اما این را با احترام می گویم. ، اینکه تیم قطر در سطح تیم فوتبال کشورمان نیست و محدودیتی وجود ندارد که بتواند تیم ایران را با مشکل مواجه کند، البته به شرطی که بازیکنان ما با انگیزه بازی با ژاپن وارد زمین شوند. و همین کار تیمی را مقابل ژاپن تمرین کرد.

ذوالفقارنسب درباره اینکه چه زمانی گفت گلزنی به تیمی مثل ژاپن آسان نیست، گفت: بهتر است کمتر از گذشته صحبت کنیم. امیدوارم سران فدراسیون فوتبال این لحظات را به یاد بیاورند که تیم ما با مهارت، هوش و تلاش بسیار فنی و بدنی توانست بهترین تیم های آسیا را شکست دهد. ژاپنی ها را شکست دادیم که عملکرد خوبی در جام جهانی داشتند.

ما با برنامه، قدرت و شرایط فنی خود ژاپن را بردیم. ما با هوشیاری این تیم را شکست دادیم. می توانم بگویم فوتبال ما ژن ها و پایه های خوبی دارد و بازیکنانش بسیار باهوش و باهوش هستند تا بتوانیم بر قطر سرسخت غلبه کنیم و به فینال برسیم.

The post ذوالفقارنسب: فوتبال ایران مستحق قهرمانی است اولین بار در روزنامه آرمان شکل پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.