راز زیبایی «خانم سوپراستار سینما» فاش شد!

همه چیز زمانی جالب تر می‌‌شود که متوجه می‌ شویم جولیا رابرتز ۵۴ سال سن دارد‌؛ به خاطر همین خیلی از ما به دنبال این هستیم که می خواهیم بدانیم

جولیا رابرتز بازیگر محبوب همیشه با پوست زیبایش محبوب بوده است.

به گزارش صبح به نقل از برترین ها: وقتی متوجه می شویم جولیا رابرتز 54 ساله است همه چیز جالب تر می شود; به همین دلیل است که بسیاری از ما دوست داریم راز زیبایی و پوست بی عیب او را بدانیم.

اهمیت استفاده از ضد آفتاب

جولیا رابرتز یکی از مشهورترین افراد هالیوود است که همیشه از محصولات مقرون به صرفه اما با کیفیت استفاده می کند. کرم ضد آفتاب مهمترین بخش روتین پوست او محسوب می شود و او همیشه در هر شرایط آب و هوایی در فضای باز از ضد آفتاب استفاده می کند. ضد آفتابی که spf 30 یا بالاتر دارد.

استفاده از این محصول مهمترین بخش روتین پوست اوست، زیرا معتقد است استفاده از کرم ضد آفتاب خطر آفتاب سوختگی، سرطان پوست یا لک و چین و چروک پوست را تا حد زیادی کاهش می دهد.

قبل از رفتن به رختخواب آرایش را پاک کنید

دومین اولویتی که او هر روز نگه می دارد این است که هر شب قبل از رفتن به رختخواب آرایش را از روی صورتش پاک کند، مهم نیست چه باشد. او معتقد است که پاک نکردن آرایش عاملی برای آسیب رساندن به پوست خواهد بود. پس هر چقدر هم که خسته باشد، قبل از خواب آرایش خود را پاک کند و با پوست روشن و بدون آرایش بخوابد.

توجه به نوع لبخند

آنچه در جذابیت بازیگران هالیوود اهمیت زیادی دارد نوع لبخند آنهاست. رابرتز به این موضوع اهمیت زیادی می دهد و همیشه دندان های خود را با جوش شیرین مسواک می زند و معتقد است که باید از دندان ها مراقبت کرد تا در زیبایی و جوانی او موثر باشد.

به همین دلیل همیشه از نخ دندان و دهانشویه استفاده می کند و اجازه نمی دهد دندان هایش پلاک یا لک داشته باشند.

تقویت بدن

جولیا رابرتز معتقد است که می تواند غذای خود را عاقلانه و آگاهانه انتخاب کند تا پوستی سالم داشته باشد و پروتئین و سبزیجات را در اختیار بدن خود قرار دهد. او معتقد است که باید بدن خود را از درون تقویت کند.

غذاهایی مانند برنج قهوه ای، آووکادو و ماهی قزل آلا از جمله غذاهایی هستند که او استفاده می کند. او به خوردن میوه ها و سبزیجات اهمیت زیادی می دهد تا بدن سالم او تاثیر مثبتی بر ظاهر زیبایش بگذارد.

سرم و مرطوب کننده

او معتقد است که باید مراقبت از پوست خود را چند لایه کنید و رطوبت کافی برای آن فراهم کنید. به همین دلیل به شدت معتقد است که باید از سرم و مرطوب کننده استفاده کرد و اجازه نداد پوست خشک شود.

راز زیبایی «سینما سوپراستار خانم» فاش شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.