راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا ۹ میلیون تومان [خرداد ۱۴۰۳] – بارها و بارها

گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون تومان [خرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ گوشی های خوبی در رنج 9 میلیون دارد، اما اگر نمی دانید کدام مدل برای شما مناسب است، راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا سقف 9 میلیون به شما کمک می کند.

در بازاری که تنوع مدل ها زیاد است و قیمت ها مدام در حال تغییر است، انتخاب بهترین گوشی می تواند یک چالش باشد. شما که این مقاله را می خوانید، بودجه و برند خود را مشخص کرده اید و با این کار کار خود را آسان کرده اید. بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت 9 میلیون تومان قطعا در حد و اندازه ها هستند بهترین گوشی های سال 2024 و حتی بهترین گوشی های میان رده 2024 نیستند؛ اما امکانات و قابلیت های خوبی در این رنج قیمتی و در کلاس خودشان ارائه می دهند.

با این راهنمای خرید بازیگرها با ما همراه باشید تا ۹ میلیون گوشی سامسونگ را به شما معرفی کنیم که ارزش خرید دارند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 7 میلیون.
  • بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون.

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون تومان

با پیشرفت تکنولوژی، گوشی های هوشمند به یکی از ملزومات زندگی تبدیل شده اند. سامسونگ به عنوان یکی از پیشتازان این صنعت، گوشی هایی با تنوع زیاد و قابلیت های متنوع عرضه می کند که می تواند نیازهای کاربران مختلف را برآورده کند. در این مطلب سه مدل گوشی سامسونگ را معرفی می کنیم که با قیمتی کمتر از 9 میلیون تومان امکانات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد. از نمایشگرهای باکیفیت و دوربین‌های قدرتمند گرفته تا باتری‌های بادوام، این گوشی‌ها ترکیبی از عملکرد و ارزش برای پول را ارائه می‌کنند.

همچنین می توانید گوشی مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید بهترین گوشی تا 9 میلیون. و بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون همچنین پیدا کنید؛ اما اگر بودجه 9 میلیونی برای خرید گوشی سامسونگ دارید، این راهنمای خرید برای شما مناسب است.

گلکسی A24 4G

بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون شات
بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون شات
  • صفحه نمایش: 6.5 اینچ Super AMOLED، رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک هلیو G99 (6 نانومتری)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل زاویه باز + 5 مگاپیکسل فوق عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 25 وات

از بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون تومان می توان به گلکسی A24 4G اشاره کرد که با توجه به مشخصات فنی از قیمت مناسبی برخوردار است. این گوشی در نسخه های 4/128، 6/128 و 8/128 گیگابایت رم و حافظه موجود است اما تنها نسخه 128/4 گیگابایتی آن در بازه قیمتی 9 میلیون تومان به فروش می رسد. بد نیست بدانید که قیمت نسخه رم 6 گیگابایتی تا ماه گذشته حدود 9 میلیون توکن بود; اما با افزایش قیمت، قیمت این مدل به بیش از 9 میلیون تومان رسیده است.

Samsung Galaxy A24 Forge دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که عملکرد صاف و رنگ های دقیق را ارائه می دهد. حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1000 نیت می رسد و در شرایط نوری مختلف به خوبی عمل می کند. طراحی این گوشی ساده و کاربردی است و هیچ ویژگی جانبی ندارد که کاربران را از خرید آن منصرف کند.

نقطه قوتی که گلکسی A24 فورج را در لیست راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا سقف 9 میلیون تومان قرار می دهد، عمر باتری و سرعت شارژ آن است. بررسی ها نشان داده است که این دستگاه در استفاده معمولی تا 27 ساعت و 40 دقیقه و در حالت استندبای تا 157 ساعت می تواند شارژ شود. عمر باتری این گوشی 9 میلیون دلاری سامسونگ در هنگام وبگردی به 9 ساعت و 37 دقیقه، در هنگام پخش ویدئو به 14 ساعت و 45 دقیقه و در هنگام بازی به 5 ساعت و 51 دقیقه می رسد. باتری این گوشی در مدت زمان 1 ساعت و 29 دقیقه با توان 25 وات به طور کامل شارژ می شود.

عملکرد سیستم تصویربرداری یکی دیگر از ویژگی هایی است که گلکسی A24 را به بهترین گوشی سامسونگ تا سقف 9 میلیون تومان تبدیل می کند. در واقع کیفیت عکاسی و فیلم برداری با دوربین اصلی و سلفی گلکسی A24 فورج شما را شگفت زده خواهد کرد; اما نباید از لنزهای ماکرو و فوق عریض انتظار زیادی داشت.

گلکسی A24 4G دارای تراشه مدیاتک هلیو G99 با حداکثر سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 است. این سیستم پردازشی عملکرد و پایداری کلی خوبی دارد و برای استفاده روزانه مناسب خواهد بود.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی نقد و بررسی A24 Forge خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون.

گلکسی A15 4G

بهترین 9 میلیون گوشی سامسونگ

  • صفحه نمایش: 6.5 اینچ Super AMOLED، رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک هلیو G99 (6 نانومتری)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل عریض + 5 مگاپیکسل عریض + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل عریض
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 25 وات

در ادامه راهنمای خرید 9 میلیون بهترین گوشی سامسونگ، به گلکسی A15 4G می رسیم که با عملکرد، صفحه نمایش و باتری خوبش توانسته نظرها را به خود جلب کند. این گوشی در نوع خود بی نظیر است. بهترین گوشی های سامسونگ 2024 او با ملاحظه است و مهارت های خوبی در بخش های مختلف دارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED روشن و تراشه مناسبی است. اگر نگاهی به مشخصات این گوشی بیندازید و آن را با مشخصات A24 4G مقایسه کنید، متوجه می شوید که شباهت های زیادی بین آن ها وجود دارد و می توان گفت که عملکرد کلی این گوشی زیر 9 میلیون سامسونگ است. که یکی از جدیدترین مدل های این شرکت به نظر می رسد. گلکسی A24 گران‌تر نیز مشابه است و حتی سیستم پردازش آن نیز کمی قدرتمندتر است.

از دیگر ویژگی‌های خوبی که A15 4G را در لیست بهترین گوشی‌های زیر 9 میلیون تومانی سامسونگ قرار می‌دهد، تنظیمات دوربین است که عکس‌هایی را با وضوح خوب، جزئیات بالا و رنگ‌های دقیق در شرایط نوری مطلوب ثبت می‌کند. دوام شارژ یکی دیگر از مزایای گلکسی A15 فورج است. باتری این دستگاه تا 26 ساعت و 31 دقیقه قابل شارژ بوده و با توان 25 وات در مدت زمان 1 ساعت و 21 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. مدت زمان شارژ این گوشی در هنگام وبگردی 9 ساعت و 37 دقیقه، در هنگام پخش ویدئو 14 ساعت و 45 دقیقه و در هنگام بازی 5 ساعت و 51 دقیقه می باشد.

سامسونگ این گوشی را با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 برای کمتر از 9 میلیون نفر عرضه کرد و قول انتشار به روز رسانی های نرم افزاری را به مدت سه سال داد.

جزئیات بیشتر در مورد مشخصات این گوشی بررسی Forge A15 خواندن.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون.

گلکسی M14

9 میلیون گوشی سامسونگ

  • صفحه نمایش: 6.6 اینچ PLS LCD، رزولوشن 2408 در 1080 پیکسل، نرخ تجدید 90 هرتز
  • تراشه: Exynos 1330 (5nm)
  • رم: 4 و 6 گیگابایت
  • حافظه: 64 و 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل زاویه باز + 2 مگاپیکسل ماکرو + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 6000 میلی آمپر ساعت، قدرت شارژ 15 وات

یکی از دلایل اصلی معرفی گلکسی M14 در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا سقف 9 میلیون تومان، پشتیبانی آن از شبکه 5G است. اگر به این ویژگی نیاز دارید، دو گوشی دیگر که فقط به شبکه 4G مجهز هستند برای شما مناسب نخواهند بود. اما اگر به 5G نیاز ندارید، دو گوشی دیگر از نظر دوربین و باتری گزینه های بهتری هستند. این گوشی 9 میلیونی سامسونگ از نظر سیستم پردازشی قدرتمندتر از A24 4G و A15 4G است.

گلکسی M14 5G دارای صفحه نمایش PLS LCD است که 81.5 درصد از قسمت جلویی دستگاه را پوشش می دهد و از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می کند.

تراشه اگزینوس 1330 در این گوشی با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز عملکرد پردازشی خوبی دارد و از نظر بازی عملکردی مشابه پوکو M5 دارد. گلکسی M14 با اندروید 13 و One UI 5.1 عرضه می شود، اما می توان آن را به اندروید 14 نیز ارتقا داد.

یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی 9 میلیون واحدی سامسونگ استفاده شده است که در استفاده معمولی می تواند بیش از یک روز دوام بیاورد. اما سرعت بارگذاری آن زیاد نیست. حداکثر توان 15 وات تقریباً به 2 ساعت و نیم برای شارژ کامل باتری نیاز دارد.

سوالات متداول

بهترین گوشی سامسونگ تا 9 میلیون تن از نظر دوربین کدام است؟

گلکسی A24 4G بهترین گوشی سامسونگ با دوربین 9 میلیونی است که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (PDAF و OIS)، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی. .

بهترین گوشی سامسونگ در بین 9 میلیون از نظر باتری کدام است؟

گلکسی A24 4G با عمر باتری 27 ساعت و 40 دقیقه بهترین گوشی سامسونگ در بین 9 میلیون گوشی از نظر باتری محسوب می شود. گلکسی A15 4G با عمر باتری 26 ساعت و 31 دقیقه در رتبه دوم قرار گرفت. هر دو گوشی از نظر سرعت شارژ تقریبا برابر هستند و A15 4G چند دقیقه سرعت شارژ بالاتری دارد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی تا 5 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 6 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 7 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 8 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 10 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 12 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 15 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 20 میلیون.
  • بهترین گوشی تا 25 میلیون.

نظر شما در مورد راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا قیمت 9 میلیون تومان چیست؟ به نظر شما کدام گوشی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را با بخش به اشتراک بگذارید. راهنمای خرید و سایر کاربران برای اشتراک گذاری و اخبار موبایل با ما بمان.

{“@context”:”https://schema.org”،”@type”:”FAQPage”،”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی سامسونگ تا 9 میلیون تومان از نظر دوربین کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”گلکسی A24 4G با دوربین اصلی (واید) 50 مگاپیکسل (PDAF و OIS)، لنز اولترا واید 5 مگاپیکسل، ماکرو 2 مگاپیکسل و سلفی 13 مگاپیکسل، بهترین گوشی 9 میلیونی سامسونگ از نظر دوربین است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین گوشی 9 میلیونی سامسونگ از نظر باتری کدام است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”گلکسی A24 4G با دوام باتری 27 ساعت و 40 دقیقه، بهترین گوشی تا 9 میلیون سامسونگ از نظر باتری به حساب می‌آید. گلکسی A15 4G با ماندگاری شارژ 26 ساعت و 31 دقیقه در رتبه دوم قرار داد. هر دو گوشی از نظر سرعت شارژ تقریبا یکسان هستند و A15 4G با اختلاف چند دقیقه‌ای، بیشترین سرعت شارژ را دارد.  “}}]}

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون تومان [خرداد 1403] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.