ساخت تصاویر سیاسی با Midgerni – Tekrato ممنوع است

تصاویر سیاسی با میدجرنی ممنوع می شود 1

مطلب «تصاویر سیاسی با میدگرنی ممنوع است» اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا، ساخت تصاویر سیاسی با میدگرنی ممنوع شده. ظرفیت بالای این مدل هوش مصنوعی در به دست آوردن تصاویر می تواند فضای مسموم را در انتخابات ایجاد کند.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده برای سه شنبه 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) برنامه ریزی شده است و نامزدها به زودی تبلیغات خود را آغاز خواهند کرد. به نظر می رسد رقابت اصلی در این انتخابات بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا باشد. به عبارت دیگر، انتخابات 2024 آمریکا دو طرفه است و احتمالاً سایر نامزدها قادر به رقابت نخواهند بود.

به خصوص هوش مصنوعی بیننده هوش مصنوعی و به خصوص “میدگرنی” که از سال گذشته رشد فزاینده ای داشته است، می تواند منشأ فحاشی، تبلیغات و بسیاری موارد دیگر برای نامزدهای انتخاباتی باشد. بنابراین با توجه به تصمیمات جدید، سوء استفاده و ایجاد تصاویر سیاسی با میجرنی و دیگران مدل های هوش مصنوعی ممنوع.

بیشتر بخوانید: سیستم عامل لنوو مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود

ساخت تصاویر سیاسی با میدگرنی ممنوع است.

شرکت midgerni که ابزاری معروف برای تولید تصاویر با هوش مصنوعی مولد این کشور اعلام کرده است که قصد دارد با ابزارهای خود تولید تصاویر مربوط به انتخابات آمریکا از جمله تصاویر ترامپ و بایدن را ممنوع کند.

به گفته ولی امر؛ این اقدام با هدف جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از هوش مصنوعی انجام خواهد شد.

ساخت تصاویر سیاسی با میدگرنی ممنوع است.

سوء استفاده از هوش مصنوعی این موضوع باعث نگرانی بسیاری از مقامات سیاسی در کشورهای مختلف جهان از تولید تصاویر گمراه کننده شده است. چند روز پیش اعلام شد که اروپا به زودی به پلتفرم های اینترنتی بزرگ نیاز خواهد داشت تا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به روشی قابل تشخیص علامت گذاری کنند.

Inflection AI خالق تصویر نیز در ماه اکتبر اعلام کرد که چت ربات Pi آن نمی تواند از هیچ نامزد سیاسی دفاع کند.

بیشتر بخوانید:

  • Notepad ویندوز 11 مجهز به هوش مصنوعی Copilot است
  • هوش مصنوعی به زودی به مرورگر موزیلا اضافه خواهد شد
  • آیا فناوری هوش مصنوعی می تواند مانند دانشمندان بزرگی مانند انیشتین فکر کند؟

نظر شما در مورد ممنوعیت استفاده از مدل های هوش مصنوعی در انتخابات آمریکا چیست؟ منتظر نظر شما هستیم

مطلب «تصاویر سیاسی با میدگرنی ممنوع است» اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.