سریال تبلت ماه بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی تبلت ماه اندلرن

تبلت ماه بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی تبلت.webp

سریال دورز ماه یکی از سریال های ترکیه ای محصول سال 2017 است که به تازگی از شبکه جم ریور پخش شده است. با اندلرن همراه باشید تا تاریخچه، زمان پخش و بازیگران سریال ترکی Dorez Mah را بررسی کند.

Dolunay or Full Moon یک سریال درام کمدی عاشقانه است که برای اولین بار از 4 جولای تا 31 دسامبر 2017 از شبکه استار تی وی پخش شد. این سریال با بازی Ozge Gorel و Jan Yaman در 26 قسمت توسط کارگردان معروف ترکیه ای Chairi Bayrak ساخته شده است. از دیگر آثار معروف چایری بایراک می توان به سریال ترکی بابا و پرنده سحرخیز اشاره کرد.

تاریخچه سریال ماه کامل ترکیه

فریت اصلان یک تاجر بسیار منظم و فردی موفق در کار خود است. زندگی شخصی و حرفه ای او منظم و بسیار مصمم است. . نازلی دختر دانشجویی است که در رشته غذا در دانشگاه درس می خواند و برای تامین مخارج خانه و خانواده اش به یک کار فوری نیاز دارد. نازلی فردی بسیار سرسخت و سخت کوش است و برای هر کاری تلاش می کند. فریت و نازلی دو شخصیت متضاد دارند اما ملاقات آنها اتفاقات جالبی را رقم می زند.

زمان پخش سریال ترکی Dorez Mah

سریال ماه کامل از شنبه تا پنجشنبه از رودخانه جام پخش می شود. جدول پخش سریال قرص ترکی جم ریور را در زیر مشاهده می کنید.

روز پخش سریال رودخانه جام: شنبه تا پنجشنبه

سریال رودخانه جام جم دوسگ ماه ساعت پخش ترکی: 15:00

سریال ترکی دورز ماه بازپخش از رودخانه جام : 11:00، 23:00 و 19:00

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ترکی قبیله ای

بازیگران سریال های ترکی

بازیگران سریال ترکی مه کامل از بازیگران معروف ترکیه هستند. با معرفی بازیگران زن سریال گشت ماه همراه ما باشید.

اوزگا گورال (اوزگه گورل) در نقش نازلی

همسر واقعی نازلی در سریال دوسگ ماه / بارداری نازلی در دوسگ ماه

اوزگه گورل در 5 فوریه 1987 در استانبول به دنیا آمد. او تا پایان دبیرستان در سیلوری، ترکیه زندگی کرد. پدر او اصالتا چرکسی است، در حالی که خانواده مادرش از مهاجران ترک تسالونیکی بودند. او بخش تجارت بین‌الملل در دانشگاه بیکن را ترک کرد. پس از دوره های بازیگری دوره های مدیریت بازیگری را گذراند. او در فیلم Kızım Nerede نقش زینب را بازی کرد؟ او وارد دنیای بازیگری شد. در سال 1393 به بازیگر اصلی سریال «فصل گیلاس» تبدیل شد و شروع به شناخته شدن کرد.

او اخیراً در سریال ترکی جدید سپاهی 2023 نیز بازی کرده است. اوزگه گورل یکی از بازیگران سریال ترکی دوکز ماه است که در این سریال نقش نازلی را به همراه همبازی اش Can Yaman بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

خوان یامان (کان یامان) در نقش فریت اصلان

بیوگرافی فرید در سریال

جان یامان در استانبول ترکیه به دنیا آمد و بزرگ شد. پدر جان یک افسر گمرک و مادرش دستیار دفتر بود و زمانی که او پنج ساله بود از هم جدا شدند. مادربزرگ‌هایش به دلیل مشکلات اقتصادی والدینش از کودکی در تربیت و نگهداری او مشارکت فعال داشتند و این نیز باعث می‌شد تحصیل او بیشتر از طریق بورسیه باشد.

زمانی که در حقوق شرکت کار می کرد، متوجه شد که زندگی اداری برای او مناسب نیست. جان در یکی از تعطیلات تابستانی خود به بدروم سفر کرد و در آنجا با مدیران خود آشنا شد و حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. اولین کار او در تجارت نمایشی، نقش یک شوهر خیانتکار در موزیک ویدیوی “Porcelain Dussler” گلنور گوکچه بود. اگرچه اولین نقش او در یک سریال تلویزیونی در Gönül Isleri (2014) بود، اما این نقش مهم او در سریال تلویزیونی Dolunay (2017) بود که او را در سطح بین المللی شناخته شد.

موفقیت بین المللی این مجموعه تلویزیونی که در آن به ایفای نقش پرداخت، باعث شد در ایتالیا به فعالیت خود ادامه دهد. او علاوه بر بازیگری، چهره چندین برند ایتالیایی و ترکیه ای است و وقت خود را به موسسه خیریه Can Yaman for Children اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

توران ترکی (تورکو توران) در نقش آیلا

سریال ترکی ماه کامل / بازیگران زن سریال گورز ماه

تورکو توران در بدروم، موگلا به دنیا آمد. او در دانشگاه معمار سنان جامعه شناسی خوانده است. اولین بار در سریال ترکی Annem (2007) در نقش پینار ظاهر شد. او در سال 2010 برای بازی در نقش «نپتون» نامزد جوایزی چون جوایز یشیلکام و صیاد شده است.

او در سریال‌های «کاکیل تسلاری» و «گونول فرمان دینلمی‌ور» به‌عنوان مهمان بازی کرد و سپس «آدینی فریها کویدوم»، «نوری» و «اولی بیر گسر زمان کی» در فیلم «گیسه ممورو» بازی کرد. توران در Maslat 2 (2011)، Celal Tan ve Ailesinin Acikli Asiri Hikayesi (2011) و Topragin Cocuklari (2012) بازی کرد. تورکو یکی از بازیگران سریال ترکی گوسب ماه در نقش آیلا می باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کارده ترکی نیست

نجیب ماملی (نسیپ میمی) در نقش هاکان

بولوت روی قرص قمری / بازیگران سریال تبلت قمری

Necip Memili متولد 27 می 1980 یکی از بازیگران زن سریال گورز ماه و اهل ترکیه است. او از کنسرواتوار دولتی دانشگاه چوکوروا در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. در سال 1378 به عنوان بازیگر آماتور در تئاتر شهرداری آدانا جیهان شروع به کار کرد. پس از فارغ التحصیلی به استانبول نقل مکان کرد و در آنجا به گروه بازیگران Uçurtmanın Kuyruğu، نمایشنامه ای به نویسندگی ساواش دینچل و کارگردانی اردال سیندوروک پیوست. اولین حضور مهم تلویزیونی او در سریال تلویزیونی Arka Sokaklar بود.

او سپس در نقش هایی در Hanımın Çiftliği، Yalan Dünya، Muhteşem Yüzyıl: Kösem و سریال ترکی Dozk Mah ظاهر شد و بازی او در شاهسییت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در سال 2018 به جمع بازیگران برنامه تلویزیونی زیبا و پرطرفدار Çukur با ایفای نقش شخصیت Jumali پیوست. از سری آخر نجیب ممولی می توان به سریال معجزه صد ساله و سری سه سکه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال ترکی Gülcemal

اوزنور سرچلر (اوزنور سرچلر) در نقش فتوش یالچین

بازیگر زن ماه کامل / سریال فتوش در تبلت ماه

اوزنور سرچلر یکی از بازیگران سریال ماه کامل در اول ژانویه 1987 در کایسری به دنیا آمد. او تحصیلات موسیقی خود را با تورکول کانکایا در کنسرواتوار دانشگاه مرسین در سال 2001 آغاز کرد. بعداً در سال 2003 تحصیلات موسیقی خود را در دانشکده موسیقی و درام دانشگاه بیلکنت ادامه داد.

در سال 2007 در پروژه ای به نام ارکستر جوانان جهانی شرکت کرد و به کنسرت هایی در برلین، کاسل و بدروم پیوست. در سال 2007، Oznor Serchler به Elite Model Look پیوست. اونور یکی از محبوب ترین بازیگران این سریال محبوب بود. او در سریال دولونای نقش فتوش را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگر واقعا ترکیه را دوست دارید

هاکان کورتاس (هاکان کورتاس) در نقش دنیز کایا

بازیگران سریال قرص ماه ترکی / بازیگران سریال ترکی ماه کامل

هاکان کورتاش در 7 سپتامبر 1988 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که بیشتر برای سریال‌های Body (2011)، Crash (2018) و Ezel (2009) و سریال Dolunay شناخته می‌شود. هاکان در سریال ترکی دورز ماه در نقش دنیز کایا بازی کرد.

بیشتر بخوانید: تاریخچه و بازیگران بازی فال ترکیه را ارائه می کنیم

ایلایدا آکدوگان (ایلایدا آکدوگان) در نقش آسمان پینار

اسامی بازیگران سریال ترکی

ایلایدا آکدوگان در 21 ژوئیه 1998 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران سریال ترکی دوزر ماه است که با موستانگ (2015)، 10 روز مرد خوب (2023) و ماسالاردان گریه کالا (2020) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و زمان پخش عشق ممنوع 1402

بورک یاگین (برک معمولی) روی کاغذ تیره

بازیگران سریال قرص های ماه / سریال قرص ماه دوبله فارسی چند قسمت است

برک یایگین بازیگر تئاتر، فیلم و سریال ترکی است. او در 4 می 1983 در استانبول به دنیا آمد. او با ایمن آکبایکال ازدواج کرده است. برک اولین تجربه بازیگری خود را در صحنه های تئاتر تجربه کرد. او کار خود را با بازی در تبلیغات آغاز کرد و به یکی از نام هایی تبدیل شد که در این زمینه مطرح شد.

بازی در فیلم ها و سریال های ترکی را از سال 1390 با ایفای نقش در فیلم آتشوار آغاز کرد. او همچنان در پروژه های جدید با شخصیت تاریکی که او را در سریال ماه کامل زنده کرد ظاهر می شود. او همچنان در سریال مهمان به زندگی شخصیت تونچ ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال ترکی آبی تبعید

بالامیر آمرن (امرن بالامیر) در نقش انجین

سریال ماه کامل ترکی / سریال Dolunay

بالامیر امرن در 22 اکتبر 1985 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Akasya Duragi (2008)، Bordeaux Berets 2: Afrin (2018) و Yola Geldik (2016) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال پرندگان آتشین

آخرین کلمه؛ سریال ماه کامل ترکی

در این مطلب به بررسی بازیگران سریال قرص ماه و همچنین تاریخ و زمان پخش سریال ماه کامل از شبکه جم رود پرداخته ایم. نظر شما در مورد این سریال چیست؟ تاریخچه سریال ترکی دوزر ماه را چگونه می بینید؟ در قسمت نظرات با ما تماس بگیرید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.