سریال عشق کوفی تصاویر بازیگران زمان پخش و خلاصه – اندلرن

عشق کوفی تصاویر بازیگران زمان پخش و خلاصه.webp

عشق کوفی سریال محرم امسال از شبکه سوم سیما است. این سریال قرار است عاشقانه ای زیبا از دل داستان را به رنگ عاشورایی روایت کند. در این مجموعه بازیگران جدید در کنار بازیگران مجرب سینما و تلویزیون به ایفای نقش می پردازند.

در مطلب بعدی اندلرن بیشتر در مورد سریال عشق کوفی، بازیگران و زمان پخش آن صحبت خواهیم کرد.

معرفی بازیگران و تعداد قسمت های سریال عشق کوفی

سریال عشق کوفی جدیدترین اثر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه اوج است. این فیلم به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی سعید سعدی در 15 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده است.

فیلمنامه سریال عشق کوفی توسط فیض یارمحمدی و یزدان محمد کاظمی نوشته شده است. این دو نویسنده جوان فیلم مستوران هستند که پس از پخش این سریال از شبکه اول خیلی ها متوجه آنها شدند. عشق کوفی دومین اثر تاریخی این دو نویسنده است.

آیا سریال عشق کوفی در جذب مخاطب موفق خواهد بود؟

رسانه ملی پس از 13 سال اثر جدیدی از عاشورایی را برای پخش آماده کرده است. سریال مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری از آثار بزرگ و قابل توجه تلویزیون به شمار می رود. جدای از کیفیت عالی و بالای این اثر هنری، عدم تولید سریال تاریخی – عاشورا دلیل پخش مستمر آن در این چند سال بوده است. حال باید دید سریال عشق کوفی چقدر می تواند در جذب مخاطب موفق باشد.

تهیه کننده این فیلم بسیار امیدوار و خوشبین است که سریال در جذب و جلب رضایت مخاطبان موفق باشد. وی فضای احساسی سریال، فیلمنامه، کارگردانی، ترکیب بازیگران، زاویه دید داستان و مضمون فیلم را از عواملی است که در خور توجه سریال است که می تواند «عشق کوفی» را در کانون توجه قرار دهد.

در عین حال از دو بازیگر بی چهره در نقش اصلی فیلم استفاده شده است. سعدی تهیه کننده این سریال دلیل این انتخاب را برای معرفی چهره های جدید به مخاطبان اعلام می کند. وی در ادامه بیان می کند: با توجه به حساسیت کار به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر بازیگران معروف، از دو نقش غیر برجسته در نقش اول استفاده کنیم تا مخاطب تصویری نوستالژیک از این بازیگران نداشته باشد.

زمان پخش سریال عشق کوفی

به گزارش اندلرن، سریال عشق کوفی از پنجشنبه 8 تیر 1402 از شبکه سوم سیما پخش می شود و این سریال قرار است هر هفته پنج شنبه و جمعه ساعت 20:30 و تکرار آن 13، 10 و 14 روز بعد باشد.

خلاصه داستان فیلم عشق کوفی

این سریال داستان عاشقانه ای را در سال 61 پس از میلاد روایت می کند. ح.نائلا با بازی شبنم قربانی و سعید شریف در نقش هلال بازیگران اصلی این سریال تاریخی عاشورا هستند که داستان عاشقانه آن تا واقعه عاشورا ادامه دارد. جزئیات بیشتری از این سریال و تاریخچه آن منتشر نشده است.

لوکیشن اصلی فیلم در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران و قسمتی در شهرک سینمایی نور فیلمبرداری شده است. حدود 15 درصد از این مجموعه در آبادان فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

معرفی بازیگران سریال عشق کوفی

در ادامه به معرفی بازیگران و نقش آنها در سریال عشق کوفی می پردازیم:

سعید شریف

بازیگر اصلی نقش هلال عاشق جوان سریال عشق کوفی است. فیلم ناکوک، سریال ششم شخص، جدیدترین بازی و سریال نمایش خانگی یاغی از جمله فیلم هایی است که وی در آنها بازی کرده است.

شبنم قربانی

شبنم قربانی بازیگر سریال عشق کوفی

شبنم قربانی متولد ۲۸ تیر ۱۳۹۷ در تهران و دارای مدرک کامپیوتر است. او در 27 سالگی در کلاس های بازیگری شرکت کرد. او یکی از بازیگران اصلی سریال عشق کوفی است و نقش نائلا را بازی می کند.

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه در سریال عشق کوفی

لعیا زنگنه بازیگر مشهور و سرشناس سینما و تلویزیون در 23 مرداد 1344 در تهران به دنیا آمد. اولین بار است که در یک سریال تاریخی-مذهبی به ایفای نقش می پردازد. او در این سریال با گریمی متفاوت و در نقش یک عرب ظاهر شده است.

نادر سلیمانی

نادر سلیمانی در سریال عشق کوفی

نادر سلیمانی متولد 23 آبان 1345 در آبادان بازیگر سینما و تلویزیون است که اولین فیلم تاریخی-مذهبی او عشق کوفی است.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در سریال عشق کوفی

سوگل طهماسبی متولد 4 بهمن 1365 در اهواز بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

حسین سلیمانی

حسین سلیمانی متولد 1363 در تهران است که اولین اثر سینمایی او مربوط به اوایل نوجوانی و بازی در مهر مادری است. سریال عشق کوفی اولین اثر تاریخی-مذهبی حسین سلیمانی است.

نادر فلاح

نادر فلاح بازیگر و کارگردان در 23 شهریور 1352 در کرمان متولد شد. او در حال حاضر استاد دانشگاه است و در کلاس های بازیگری تدریس می کند.

مریم کاویانی

مریم کاویانی متولد 1349 اهواز فارغ التحصیل رشته پرستاری است.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به ثریا قاسمی، عمار تفتی، سیدجواد هاشمی، مهسا مهجور، محمد اشکان فر، مژگان آخالی، جمال الدین بیات، معصومه زینتی صافی و احسان محسنی کیاسری اشاره کرد.

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.