شایعه بارداری کورتنی کارداشیان!

شایعه بارداری کورتنی کارداشیان!

کورتنی کارداشیان ستاره تلویزیون با حذف عکس خود در اینستاگرام شایعات بارداری خود را تکذیب کرد!

AM – کورتنی کارداشیان در مورد شایعات بارداری خود صحبت کرد و سپس آخرین پست اینستاگرام خود را حذف کرد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، کورتنی کارداشیان چهره مشهور تلویزیونی و فضای مجازی با جدیدترین پست اینستاگرامی خود شایعات جنجالی در مورد خودش را آغاز کرد.

طرفداران این ستاره و کاربران فضای مجازی پس از آخرین پست اینستاگرامی او شایعاتی در مورد بارداری او منتشر کردند.

این ستاره با جدیدترین پست خود در اینستاگرام، آخرین محصول برند خود به نام Lemme را تبلیغ کرد.

کورتنی با شلوار زرد روشن و ژاکت پشمی با یقه خز مصنوعی شیک به نظر می رسید.

او همچنین یک جفت کفش پاشنه دار زرد بند دار پوشیده و آرایش ساده ای را برای این عکس ها انتخاب کرده است. کورتنی در پستی که اکنون حذف شده است، نوشته است:

“پشت صحنه آخرین کمپین من @lemme purr”. طرفداران این ستاره به سرعت وارد بخش نظرات پست شدند و از او تعریف کردند. با این حال، یکی از کاربران به شکم ستاره اشاره کرد و پرسید که آیا او باردار است یا خیر.

واکنش کورتنی کارداشیان به شایعات!

کورتنی با پاسخ به این نظر شایعات بارداری را تکذیب کرد.

در پاسخ به این نظر، کورتنی پاسخ داد: “این عواقب بعدی IVF است. (من به نظر پاسخ داده ام زیرا فکر می کنم مهم است که بدانیم چگونه IVF بر بدن زنان تأثیر می گذارد.

این چیزی نیست که زیاد در مورد آن صحبت شده باشد.)” او همچنین در پاسخ به این نظر که “آیا هنوز فکر می کنیم این کار درستی است که از زنان بپرسیم که آیا باردار هستند؟”

پس از پاسخ کورتنی، این کاربران دوباره به قسمت نظرات این پست آمدند و از این ستاره عذرخواهی کردند. این کاربر نوشت: “من قصد توهین به کسی را نداشتم. اگر کورتنی کارداشیان باردار بود از صمیم قلب خوشحال می شدم. هر فردی با اندام طبیعی خود زیباست! “دوستت دارم کورتنی.”

در حالی که بسیاری از کاربران این ستاره را به دلیل پاسخ درست و منطقی اش به این کامنت تمجید کردند، او مدتی بعد این پست را به طور کامل از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

 

نوشته شایعات بارداری کورتنی کارداشیان! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.