شیائومی و لایکا با یکدیگر همکاری می کنند تا دوربینی برای گوشی های هوشمند – Tekrato توسعه دهند

و لایکا با یکدیگر همکاری می کنند تا دوربینی

پست تیم شیائومی و لایکا برای توسعه دوربین گوشی های هوشمند اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شیائومی و لایکا آنها از طریق یک یادداشت تفاهم، موسسه ای برای طراحی، توسعه و تولید دوربین گوشی های هوشمند ایجاد خواهند کرد.

شیائومی، یکی از شرکت‌های پیشرو گوشی‌های هوشمند جهان، و Leica Camera AG مشترکاً از ایجاد موسسه اپتیکال Xiaomi x Leica خبر داده‌اند. تاسیس این موسسه یک نقطه عطف مهم در صنعت گوشی های هوشمند است. این مؤسسه با فناوری نوری در هسته خود، آماده است تا مجموعه یکپارچه ای از علوم بین رشته ای، از جمله فناوری های تصویربرداری دیجیتال و هوش مصنوعی را متحد کند.

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مشخصات دوربین Xiaomi 14 Ultra رسما اعلام شد [+ نمونه تصاویر]
  • افتتاح کارخانه هوشمند شیائومی; کارخانه ای که یاد می گیرد و تکامل می یابد
  • بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی 2024
  • عکس های رسمی شیائومی 14 اولترا قبل از معرفی رسمی منتشر شد

شیائومی و لایکا برای توسعه دوربین گوشی های هوشمند با یکدیگر همکاری می کنند

شیائومی و موسسه نوری لایکا با تکیه بر کارهای اولیه خود، به طور مشترک در حال توسعه یک استاندارد صنعتی نوآورانه برای عملکرد نوری در دستگاه های تلفن همراه هستند که هم از نظر فناوری و هم از نظر تجربه کاربر، سطح بالایی را افزایش می دهد. این ابتکار تاکید زیادی بر فلسفه، فناوری و تجربه کاربر دارد. Xiaomi 14 Ultra، یک پرچمدار جدید در تصویربرداری موبایل، به عنوان اولین نقطه عطف در تکامل عملی این استاندارد عمل خواهد کرد و قرار است عملکرد نوری بی نظیری را در زمینه تصویربرداری موبایل با عرضه برنامه ریزی شده برای این ماه ارائه دهد.

موسسه اپتیکال Xiaomi x Leica به طور مداوم نوآوری عمیق در فناوری نوری تصویربرداری موبایل را ترویج می کند و هدف آن ایجاد یک سیستم نوری تصویربرداری موبایل پیشرفته در این دوره از عکاسی موبایل است. این مؤسسه با بهره گیری از نقاط قوت اصلی لایکا و شیائومی، بر چهار عامل فنی کلیدی تمرکز می کند: طراحی لنزهای نوری بسیار دقیق در فرم فشرده، دستیابی به عملکرد ایده آل در عکاسی محاسباتی، رعایت دقیق ترین استانداردهای نوری برای لنزها و انجام تحقیقات. . تحقیق با استفاده از فناوری پیشرفته اپتوالکترونیک

شیائومی و لایکا یک موسسه مشترک نوری را اعلام کردند

برای دستیابی به این هدف، شیائومی و لایکا منابع قابل توجهی را سرمایه گذاری کرده و تیم مشترکی متشکل از 200 متخصص را تشکیل داده اند. پیتر کاربه، طراح اپتیکال افسانه‌ای لنزهای نسل چهارم لایکا، از جمله طرح‌های نمادین مانند سری Noctilux و APO، به عنوان متخصص اپتیک خدمت خواهد کرد. Zeng Xuezong، معاون ارشد گروه شیائومی و رئیس بخش موبایل شیائومی، به عنوان مدیر فعالیت خواهد کرد. یی یان، سرپرست تیم فنی نرم افزار گروه شیائومی، و وانگ ژوانران، مدیر کل بخش دوربین شیائومی، به عنوان معاون مدیر فعالیت خواهند کرد.

شیائومی با منابع قوی تحقیق و توسعه از این موسسه پشتیبانی می کند. در حال حاضر، سه آزمایشگاه بزرگ در پکن برنامه ریزی شده است که بر روی سخت افزار دوربین، تصویربرداری و ارزیابی کیفیت تصویر عینی و ذهنی تمرکز دارند. این آزمایشگاه ها با مساحت 2644 متر مربع بهترین، بزرگ ترین و خودکارترین آزمایشگاه دوربین خواهند بود.

ویلیام لو، شریک و رئیس گروه شیائومی، گفت: “بیش از صد سال است که لایکا متعهد به ایجاد لنزهای نوری در سطح جهانی، طراحی پیچیده مهندسی نوری و صنعت تولید عالی است. شیائومی معتقد است که” نور، پایه است. و پایه تصویرسازی است و هسته و سنگ بنای “عمق بخشیدن به واقعیت” است. از طریق موسسه اپتیکال Xiaomi x Leica، ما بیشتر از نقاط قوت هر دو طرف استفاده خواهیم کرد، به طور مداوم مرزهای قابلیت‌های نوری تصویربرداری موبایل را گسترش خواهیم داد و به طور مداوم عصر تصویربرداری موبایل را رهبری خواهیم کرد.”

ماتیاس هارش، مدیرعامل Leica Camera AG، گفت: «همکاری ما با شیائومی در دو سال گذشته واقعاً قابل توجه بوده است. ما با هم، تخصص عکاسی نمادین لایکا را با موفقیت در دنیای تصویربرداری موبایل ادغام کرده‌ایم، که نمونه‌ای از لنزهای نوری Leica Summilux با مهندسی مشترک ما است. سیستم اپتیکال Xiaomi 14 Ultra نشان‌دهنده آخرین نقطه عطف مشترک ما است که قرار است نسل بعدی تصویربرداری نوری موبایل را به عنوان بهترین لنزهای موبایل Summilux تا به امروز رهبری کند. با میراثی بیش از یک قرن، اپتیک مظهر میراث فنی لایکا است. با تأسیس مؤسسه اپتیکال شیائومی x لایکا، ما آماده هستیم تا تیم های سطح بالا را از هر دو طرف در زمینه اپتیک گرد هم آوریم. ما با هم به ایجاد عصر جدیدی در اپتیک تصویربرداری موبایل، فراتر رفتن از مرزهای تصویربرداری موبایل و ایجاد یک سیستم نوری تصویربرداری موبایل پیشرفته برای دوران معاصر خود اختصاص داده ایم.

بیشتر بخوانید:

  • امسال اپل دو رنگ جدید را برای آیفون 16 پرو معرفی خواهد کرد
  • حلقه هوشمند اپل به زودی معرفی می شود; محصولی که با گلکسی رینگ رقابت می کند!
  • تاریخ معرفی ایسوس زنفون 11 اولترا (ایسوس زنفون 11 اولترا) اعلام شد.
  • پیروزی اپل بر سامسونگ؛ اپل جایگاه اول را در بازار گوشی های هوشمند اروپا به دست آورد

نظر شما در مورد همکاری شیائومی و لایکا برای توسعه دوربین گوشی های هوشمند چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: xiaomi

پست تیم شیائومی و لایکا برای توسعه دوربین گوشی های هوشمند اولین بار در Tecrato – Living With Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.