ظهور یاک‌های ایرانی وقتی با سامورایی‌ها برخورد کردند

و ژاپن

ایران 2- ژاپن 1- چقدر خوبیم!

ایده آل امروز – رها میری: ما همیشه غیرقابل پیش بینی هستیم، یک روز مقابل کره آماده 3-2 پیروز شدیم و در جام 2004 چین به نیمه نهایی رسیدیم، اما مقابل چین بد شکست خوردیم و یک روز به ژاپنی نه چندان آماده 3 گل خوردیم. یک روز در ملبورن حماسه می سازیم، یک روز نمی توانیم مقابل آمریکا مساوی کنیم و چمدان هایمان را ببندیم و از جام جهانی برگردیم. به همین دلیل است که ایرانی ها غیرقابل پیش بینی ترین مردم دنیا هستند.

دیروز یکی از آن روزهایی بود که سال ها می توان از آن صحبت کرد، روزی که مردم از ته دل می خندیدند، فریاد می زدند، شادی می کردند و ملتی شادی می کردند و وقتی توپ جهانبخش در دقیقه 95 از خط دروازه عبور کرد، فریاد زد. شادی از خانه ها افزایش یافت. دیروز ایران کاری کرد که کارستان و تیمی را شکست دهد که اکثر تیم های مدعی مانند کره از دست سامورایی های یک تقابل مستقیم راهی فینال شدند و بعد از نمایش ضعیف ایران مقابل سوریه، حتی خوش بین ترین هواداران ایران و ایران هم به فینال رسیدند. بدبین ترین هوادار ژاپن فکر نمی کرد ایران در 90 دقیقه و در یک بازی یک طرفه با نتیجه 2-1 سامورایی ها را شکست دهد و به 18 سال رگبار تلخ و شکست های تلخ مقابل سامورایی ها پایان دهد. . ایرانی ها تا به امروز نتوانسته بودند در جام ملت های آسیا به ژاپن گلی بزنند یا در این مسابقات شکست خورده بودند یا گلی به ثمر نرسانده بودند، در سایر تورنمنت ها آخرین پیروزی ایران مقابل ژاپن در سال 2006 بود. در مرحله مقدماتی جام جهانی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد توانستیم با دو گل وحید هاشمیان ژاپن را شکست دهیم.

اما دیروز بازی را بردیم و حالا یک بازی تا فینال بزرگ فاصله داریم. سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال پس از پیروزی مقابل ژاپن گفت: امیدوارم به فینال برسیم؛ بچه ها هم نذر کرده اند که به فینال برسیم، اما یادمان باشد چرا این بازی اینقدر مهم است، آخرین بار کی بود. اینقدر خوشحال بودیم کی اینطوری از ته دل فریاد میزدیم وقتی مردم اینقدر تو خیابون میخندیدند و خوشحال میشدند قطعا فراموش نمیکنیم و این جادوی فوتبال است دیروز یکی از اینها اتفاق افتاد فوتبال معجزه کرد و ساعت ها ملتی را از فشار روحی و روانی در اوج مشکلات اقتصادی و گرانی دلار خارج کرد.رامین رضاییان نیز به این موضوع اشاره می کند و می گوید: «چرا در هر تورنمنتی دلار گران می شود؟ این پیروزی باعث خوشحالی مردم شد. ما برای دل مردم بازی می کنیم. امروز ما خوشحال نبودیم. این بازیکنان اشتیاق نشان دادند، پس از یک بازی سخت (سوریه) بازی کردن به این شکل بسیار دشوار است.

پست ظهور یاک های ایرانی در حال عبور از سامورایی اولین بار امروز در روزنامه آرمان پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.