عکس/ اعتراف بد در زمان حسام نواب صفوی برای او دردسرساز شد

اعتراف بد موقع حسام نواب صفوی برایش دردسرساز شد

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون با پست جدید و پر سر و صدای خود بار دیگر مورد انتقاد و هجمه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

حسام نواب صفوی در سحرگاهی در سال های اخیر حاشیه های زیادی داشته که قسمت زیادی از آن را دست خودش ساخته است.

آخرین حاشیه نامه ای بود که خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش مهرماه امسال منتشر کرد و مدعی شد این بازیگر در بخش اعصاب بیمارستان رسول اکرم (ص) بستری شده است.

اما اکنون پس از گذشت حدود پنج ماه از این نامه، وی با انتشار پستی بستری شدن خود در بخش روانپزشکی را تکذیب کرده است.

البته این پست عجیب حسام نواب صفوی با واکنش ها و انتقادهایی همراه شده است. وی در غم از دست دادن پیروز این پست را منتشر کرده است اما به جای عکس پیروز ایرانی یوز تصویری خندان از خود منتشر کرده است.

او در حاشیه این تصویر عجیب، متن عجیب تری را نوشته است:

سلام: برای همه هموطنانم آرزوی شادی و رهایی از این روزهای سخت دارم. از درگذشت پیروز یوز ایرانی خیلی ناراحت شدم فقط خواستم لبخندی به شما هدیه کنم. اعتراف می کنم، این لبخند از ته دل نیست. سید حسام نواب صفوی.

بخوانید: «حسام نواب صفوی» چه روزی بود/عکس

بیوگرافی سید حسام نواب صفوی

سید حسام الدین نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 22 شهریور 1353 در تهران به دنیا آمد.

او علاوه بر بازیگری، وکیل دادگستری و نوازنده نیز هست. او دوره های بازیگری خود را در کلاس های حمید سحریان گذراند و ابتدا در سریال بازگشت به خانه به کارگردانی مسعود نوابی جلوی دوربین رفت اما با سریال کیف انگلیسی بود که در میان مردم شناخته شد. .

از دیگر آثار او می توان به پیشانی سفید 3، کلاغ کامل، هفت معکوس، ازدواج به سبک ایرانی، زیر سقف دودی، نهنگ عنبر 2: انتخاب رویا، سیزده گربه روی اتاق زیر شیروانی و شمعی در باد در کارنامه هنری او اشاره کرد.

توضیح عکس/ اعتراف بد حسام نواب صفوی صبح اولین بار برای او دردسرساز شد. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.