عکس/ افزایش وزن باورنکردنی مازیار فلاحی شما را شگفت زده خواهد کرد!

افزایش وزن باورنکردنی مازیار فلاحی شما را شگفت زده می کند!

مازیار فلاحی خواننده مشهور موسیقی پاپ تصویر جدیدی از ژست و استایل خود منتشر کرده است که افزایش وزن او مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

صبحگاه مازیار فلاحی که اکنون 48 سال سن دارد بر خلاف سایر خوانندگان پاپ خیلی دیر وارد عرصه موسیقی شد. اما خیلی زود به شهرت رسید.

او در سال 1365 موسیقی فیلم مجنون لیلی را ساخت و با این قطعه توجه موسیقی دوستان خود را به هنر جلب کرد.

چهار سال بعد مازیار فلاحی آلبوم قلب یحی را منتشر کرد که جای پای او را در موسیقی محکمتر کرد.

البته او دو سال است که به آلمان مهاجرت کرده و گویا قصد بازگشت به ایران را ندارد.

مازیار فلاحی اخیراً تصویری از خود منتشر کرده است که بیش از ژست و استایل او، افزایش وزن او مورد توجه قرار گرفته است.

بخوانید: ماجرای جنجالی «مازیار فلاحی» در میانه جنگ اوکراین/ عکس

ماجرای مهاجرت مازیار فلاحی

به گزارش صبح به نقل از فرارو، هفته گذشته بود که مازیار فلاحی در برنامه زنده اینستاگرامی از مهاجرت خود به آلمان خبر داد. وی در این برنامه مدت زمان مشخصی را برای اقامت خود در این کشور اعلام نکرد اما حضور ناگهانی او در یک شبکه فارسی زبان باعث شد تا ادعای مهاجرت دائمش به گوش برسد.

مازیار فلاحی در این برنامه اینستاگرامی گفت که به تازگی موفق شده اوکراین را به مقصد آلمان ترک کند و قرار است از این پس مسیر موسیقی خود را در این کشور دنبال کند. سپس می گوید که فعلا در آلمان می ماند و قصد رفتن به کشور دیگری را ندارد. اما اشاره ای به بازگشت به ایران نشده است.

اما حالا شبکه فارسی زبان مرد و تو ویژه برنامه مازیار فلاحی را منتشر کرده است که در آن او و گروهش موسیقی و کارهای قبلی او را اجرا می کنند. برنامه ای که به اعتقاد فعالان رسانه و موسیقی احتمال عدم بازگشت او به ایران را افزایش داده است.

البته وی هنوز به طور رسمی خبر مهاجرت دائم خود را تایید یا تکذیب نکرده است.

البته او پیش از این گفته بود که در آخرین آلبومش از 12 آهنگ، 11 آهنگ مجوز نداشت و به همین دلیل ایران را ترک کرد تا بتواند آزادانه موسیقی خود را تولید و عرضه کند.

توضیح عکس/ افزایش وزن باورنکردنی مازیار فلاحی شما را شگفت زده خواهد کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.