عکس/ الهه منصوریان پا به پای بروس لی گذاشت!

عکس/ الهه منصوریان پا جای پای بروس لی گذاشت!

الهه منصوریان قهرمان ووشو جهان تصویری عجیب از تفریحات جدید خود در ارمنستان را در صفحه مجازی خود منتشر کرده است.

صبحگاه- الهه منصوریان ورزشکار سرشناس کشور در هفته های گذشته برای آمادگی بیشتر برای مسابقات جهانی آمریکا به چین سفر کرده بود.

البته این سفر با مدال طلا و پیروزی دلچسب این قهرمان جهان همراه بود.

اما این روزها الهه منصوریان پس از بازگشت از چین به همراه سایر ملی پوشان ووشوکار بانوان برای رقابتی دیگر راهی ارمنستان شده است.

هر چند تصاویر و فیلم های منتشر شده روز گذشته توسط خواهران منصوریان نشان می دهد که آنها در حال حاضر در این کشور به خوش گذرانی می پردازند.

در همین راستا این قهرمان پرافتخار کشورمان در صفحه شخصی خود تصویر جالبی از تفریحات جدید خود در ارمنستان منتشر کرده است که با واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

الهه منصوریان در این تصویر به سبک یکی از حرکات معروف بروس لی به هوا پریده و قدرت بدنی خود را به کاربران مجازی نشان داده است.

بخوانید: عکس/ طعنه پر سر و صدا مجری اخراجی تلویزیون به گلزار و بهرام رادان

شوخی عجیب و جنجالی خواهران منصوریان با علیرضا بیرانوند

به گزارش صبح امروز سهیلا منصوریان کوچکترین عضو خانواده ورزش منصوریان این روزها بیش از دو خواهر دیگرش مشغول انتشار فعالیت های روزانه خود در فضای مجازی است.

هرچند می توان از شهربانو منصوریان کشتی گیر ایرانی به عنوان یکی از فعال ترین ورزشکاران شبکه های اجتماعی یاد کرد.

اما سهیلا منصوریان در چند ماه اخیر با تولید محتوای مختلف در زمینه های مختلف توانسته بیش از ۷۰۰ هزار دنبال کننده را در صفحه اینستاگرام خود همراه کند.

در همین راستا این ورزشکار سرشناس ویدئویی جالب از خود و خواهران قهرمانش در فرودگاه امام خمینی منتشر کرده است که سوژه مخاطبانش شده است.

او که به همراه دیگر بازیکنان تیم ملی ووشوی بانوان به ارمنستان رفته است در بخشی از این فیلم به سبک علیرضا بیرانوند و با زبانی طنز از عبارت معروف خود «لز باو» استفاده می کند.

توضیح عکس/ الهه منصوریان پا به پای بروس لی گذاشت! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.