عکس/ با دیدن این صحنه از سریال تعجب خواهید کرد!

با دیدن سریال ساختمان پزشکان حیرت زده شده اید.

این روزها سریال «ساختمان پزشکان» دوباره از شبکه آی فیلم در حال پخش است.

به گزارش صبح ؛ صحنه ای از این سریال داغ خیلی ها را سرحال کرد; آن وقت بود که قیمت یک کافه روی تابلو دیده شد.

قیمت ها اکنون بیش از 20 برابر شده است.

بهتر است که «ساختمان پزشکان» ادامه پیدا نکند!

فرناز رهنما بازیگر سریال «ساختمان پزشکان» معتقد است این سریال با وجود گذشت نزدیک به 10 سال از ساختش همچنان مخاطبان خود را دارد.

این بازیگر که این روزها کم کار است دلیل غیبت موقت خود از عرصه بازیگری را به دلیل شیوع ویروس کرونا و نگرانی برای سلامت خانواده عنوان می کند.

ایسنا: آی فیلم این شب ها سریال انگلیسی «ساختمان پزشکان» را برای مخاطبان انگلیسی زبان خود روی آنتن می برد.

سریالی طنز با بازی بهنام تشکر، هومن برق نورد، شقایق دهقان، فرناز رهنما، مونا فرجاد، بیژن بنفشه خواه، هوشنگ حریرچیان، نعیمه نظام دوست و امید روحانی.

رهنما یکی از بازیگران این سریال به «ساختمان پزشکان» اینگونه اشاره می کند: سریال در آن سال ها بسیار موفق بود و استقبال مردم برای من هم جذاب به نظر می رسید.

بینندگان زیادی

«ساختمان پزشکان» پس از 10 سال هنوز هم تماشایی است و افراد زیادی سریال را تماشا می کنند. من می بینم که چقدر این سریال در فضای مجازی محبوب است.

آن زمان هنوز فضای مجازی از راه نرسیده بود و کلیپ های سریال مثل امروز دست به دست نمی شد.

اما در همان زمان «ساختمان پزشکان» بیننده زیادی داشت و حتی قرار بود سری دوم این سریال ساخته شود. که برای همیشه ساکت ماند؛ البته به نظر من بهتر است ادامه پیدا نکند و در اوج موفقیت به پایان برسد.

وی در پاسخ به این سوال که چه عواملی را در این جذابیت دخیل می داند؟ ، توضیح می دهد:

بعد از «ساختمان پزشکان» در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی کار کردم که همه‌شان جذاب بودند، اما می‌توانم بگویم فضای «ساختمان پزشکان» چیز دیگری بود.

روزی نبود که نخندیم و سکانسی با شوخی و خنده ضبط نکنیم. این اتفاق در آن زمان برای من عادی به نظر می رسید.

اما بعداً متوجه شدم که مربوط به صحت فاکتورهای سریال است.

پشت صحنه «ساختمان پزشکان» واقعاً جذاب بود و خنده و صمیمیت در سراسر کار موج می زد.

توضیح عکس/ با دیدن این صحنه از سریال تعجب خواهید کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.