عکس/ توصیه عجیب مازیار لرستانی برای رسیدن به آرامش

توصیه های عجیب مازیار لرستانی برای رسیدن به آرامش

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با انتشار متنی حکیمانه در صفحه اینستاگرام خود نسخه عجیبی برای آرامش فالوورهایش ایجاد کرده است.

به بازیگرها- تنها 22 روز از تابستان گذشته می گذشت که شهره لرستانی با انتشار پیامی صوتی رسما اعلام کرد که روند همسان سازی جنسیت خود را آغاز کرده است.

وی بعدا تاکید کرد که نام خود را به مازیار لرستانی تغییر داده است. اتفاقی که زندگی مازیار لرستانی را به کلی تغییر داد و بارها از این مسیر و سختی هایش گلایه کرد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون چندی پیش مدعی شده بود در کمیسیون پزشکی قانونی با چالش بزرگی مواجه شده است. اما توضیحی در این زمینه نداد.

او اکنون در صفحه اینستاگرامش توصیه هایی به دنبال کنندگانش منتشر کرده و نوشته است:

فقط از درون آرام باش، به شادی و غم نچسب و دور و برت نباش، فقط شاهد باش، ناظر…

اگر رنج آمد، بگذارید بیاید، فقط بدون قضاوت آن را تجربه کنید و سعی نکنید شادی را در ذهن خود ایجاد کنید، به آن نچسبید و به آن وابسته نباشید.

فقط تماشا کن، روزی کاملاً رها می شوی و می فهمی که شادی و غم در اطراف توست و تو فراتر از هر دوی آنها…

بخوانید: عکس/ داستان تلخ مازیار لرستانی از وضعیت و نیازش به حمایت مالی

زندگی و زندگینامه مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در سال 1345 در تهران به دنیا آمد. او که سابقه ایفای نقش هایی با شخصیت مرد را در کارنامه کاری خود دارد، در 2 تیر 1401 در فضای مجازی خود اعلام کرد که تغییر جنسیت داده است.

لرستانی که فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است، علاوه بر سریال هایی چون «آپارتمان»، «صدای فاخته»، «باخانمان»، «قصه های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام» نیز در کارنامه خود دارد. ; در فیلم های «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی ها»، «زیر درخت هلو» و …. نقش داشته است.

تئاتر تلویزیونی «در پست شیر»، «خاله ماه منیر» از جمله کارهای تلویزیونی او به عنوان کارگردان است.

لرستانی کارگردان تئاترهایی چون «خسیس روستای روگافورد»، «گالری»، «پرده برداشتن»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «تئاترپرایز»، «بازی تلخ» ماه در عقرب، «زندگی دوگانه» و «پیک نیک در میدان نبرد» را کارگردانی کرده و نمایش «سلطان مار» نوشته بهرام بیضایی را نیز روی صحنه برده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم «مأموریت آقای شادی» و چند تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که وی به عنوان نویسنده در آنها حضور داشت.

توضیح عکس/ توصیه عجیب مازیار لرستانی برای رسیدن به آرامش اول صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.