عکس/ تیپ ساده و بدون آرایش بهنوش بختیاری در مراسم عزاداری

شباهت باورنکردنی بهنوش بختیاری و خواهرش سوژه کاربران شد

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از تیپ ساده و بدون آرایش خود در مراسم عزاداری منتشر کرده است.

بازیگرها – بهنوش بختیاری در طول دو سال اخیر در سینما و تلویزیون بسیار کم کار شده است. اما به جای آن حضور پر رنگ تر در شبکه های اجتماعی و فضای تبلیغات داشته است.

البته هرچند او در باره علت کم کاری اش چیزی نگفته است، اما به نظر می رسد که او برخی عوامل سینما ناراحت باشد.

او چند ماه قبل اعلام کرد که سال گذشته در یک  در یک پروژه نقش داشته است، اما تهیه کننده دستمزدش را پرداخت نکرده است.

پس از آن هم به وزارت ارشاد مراجعه کرده تا از این فرد شکایت کند. اما در نهایت شکایت به جایی نرسیده و تهیه کننده موفق به دریافت مجوز نمایش شده است.

او بعد به انتقاد از این اقدام وزارت ارشاد پرداخت.

اکنون هم بهنوش بختیاری تصویری از حضورش با تیپی متفاوت و بدون آرایش در مراسم عزاداری منتشر کرده است.

بخوانید: عکس/ حمایت متفاوت بهنوش بختیاری از افسانه بایگان، لیلا بلوکات و آزاده صمدی

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است.

او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می کرد و از این طریق به دنیای سینما راه یافت.

از جمله افتخارات بهنوش بختیاری می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر زن سال در دومین دوره جشنواره سه ستاره اشاره کرد.

وی در سریال هایی همچون هوای تازه، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمینی‌ها، روزگار جوانی، داستان یک شهر، هزاران چشم،

خانه‌به‌دوش، شبکه سه و نیم، جایزه بزرگ، شب‌های برره، زندگی به شرط خنده، باغ مظفر، چارخونه، خداحافظ بچه، محله گل و بلبل، سارق روح و بر سر دوراهی به ایفای نقش پرداخته است.

نوشته عکس/ تیپ ساده و بدون آرایش بهنوش بختیاری در مراسم عزاداری اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.