عکس/ تیپ یکتا ناصر پس از طلاق ۱۸۰ درجه زیر و رو شد!

یکتا ناصر پس از طلاق ۱۸۰ درجه زیر و رو شد.

یکتا ناصر عکسی از خود در کنار فرزندش بر روی صحنه تئاتر منتشر کرده است.

به گزارش بازیگرها، در این تصیور پوشش و تیپ او نسبت به قبل به کلی تغییر کرده است.

یکتا ناصر: در تئاتر، نسبت به ورود بازیگران سینما گارد ویژه‌ای وجود دارد

یکتا ناصر که این روزها با بازی در نمایش «نویسنده مرده است»، روی صحنه می‌رود، گفت: معمولا در تئاتر، نسبت به ورود بازیگران تصویر، گارد ویژه‌ای وجود دارد و با سخت‌گیری خیلی بیشتری درباره آنان قضاوت می‌شود.

ایسنا: یکتا ناصر که آخرین بار سال ۹۴ در نمایش «ترور» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی روی صحنه رفته، درباره فاصله زیاد بین کارهایش در تئاتر گفت:

بعد از بازی در نمایش «ترور»، دخترم به دنیا آمد که طبیعتا در آن مقطع، تنظیم زمان برای حضور در تمرین تئاتر کار بسیار سختی بود. به خصوص که در انجام کارهایم به شدت مقید و مسئولیت‌پذیرم و می‌دانم آماده‌سازی یک نمایش ممکن است. مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند و بازیگر در این پروسه، باید بدون هیچ عذر و بهانه‌ای و با تمام انرژی حضور داشته باشد.

او با اشاره به رکود تئاتر در دوران کرونا ادامه داد: یک دوره طولانی هم که درگیر کرونا بودیم. و البته در تمام این مدت خیلی دوست داشتم فرصتی برای بازی روی صحنه پیدا کنم.

از آنجاکه بازیگر حرفه‌ای تئاتر نیستم و بازی در یک اثر نمایشی برایم یک کار حرفه‌ای به معنای کسب درآمد قلمداد نمی‌شود. بنابراین فقط کاری را انتخاب می‌کنم که صد درصد آن را دوست داشته باشم.

در حالی که در پروژه‌های تصویری، اغلب ناچارم اولویت‌بندی کنم چون حرفه من است و قرار نیست خیلی از آن دور بمانم ولی وضعیت تئاتر متفاوت است.

او اضافه کرد: در پیشنهادهایی که برای بازی در تئاتر مطرح می‌شد، گاه دوست داشتم تماشاگر یک کار باشم. و نه بازیگر آن و گاهی هم نقش‌هایی پیشنهاد می‌شد که شاید ارتباط چندانی با آن‌ها برقرار نمی‌کردم.

 

نوشته عکس/ تیپ یکتا ناصر پس از طلاق ۱۸۰ درجه زیر و رو شد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.