عکس/ جنجال دوقلوهای ورزشی محمدرضا گلزار!

عکس/ طعنه آتشین مجری اخراجی تلویزیون به محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده و مجری معروف با انتشار ویدئویی در یک سالن ورزشی جنجال جدیدی در فضای مجازی به پا کرده است.

محمدرضا گلزار صبح بعد از چندین ماه دوری از فضای مجازی فعالیت خود را از سر گرفته است. او بیش از 12 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و تا کنون 1792 پست منتشر کرده است.

البته انتشار این حجم عظیم از تصاویر و فیلم ها برای گلزار خالی از اشکال نبود. او در این مدت به دلیل برخی مطالب جنجالی با واکنش کاربران نیز مواجه شده است.

آخرین تصویری که محمدرضا گلزار در اینستاگرامش منتشر کرد و مورد انتقاد قرار گرفت، تصویر عضلات پشت پای او بود.

در واقع یکی از دوستان گلزار این ویدئو را با عنوان دوقلوهای گلزار منتشر کرده و با افتخار این ویدئو و تصویر را در استوری خود بازنشر کرده است.

این موضوع باعث شد تا این بازیگر مورد انتقاد گروهی از کاربران فضای مجازی قرار گیرد.

بخوانید: عکس/ طعنه مجری اخراجی تلویزیون به محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد.

در سال ۱۳۷۹ اولین تجربه خود را در عرصه بازیگری در فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قدری کسب کرد.

محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. او فعالیت موسیقی خود را به عنوان نوازنده گیتار با گروه آریان از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد.

وی همچنین به عنوان نوازنده گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای در این گروه فعالیت داشته است.

از آثار محمدرضا گلزار می توان به عناوینی چون دموکراسی در روز، سیزده گربه روی بام، آخرین عصر، مادر قلب اتمی، ساخت ایران، رحمان 1400، همه با هم هستیم، پر کلاغ، اشاره کرد. کما، آینه باغ، عاشقانه و گیسو. اشاره شده.

توضیح عکس/ جنجال دوقلوهای ورزشی محمدرضا گلزار! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.