عکس/ حمایت معنادار فرهاد مجیدی از فرزاد صفوی و اقدام تحسین برانگیزش

عکس/ حمایت معنادار فرهاد مجیدی از فرزاد صفوی و اقدام قابل تحسین اش

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخصی اش به اقدام جالب توجه فرزاد صفوی در مسابقات پاراکاراته واکنش نشان داده است.

بازیگرها- حرکت قابل تحسین فرزاد صفوی نماینده پاراکاراته کشور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و بین المللی داشته است.

این قهرمان کشور پس از قهرمانی در این رقابت ها و اتمام بازی به سمت حریف عربستانی اش رفت و دست او را به عنوان برنده بالا برد و اینگونه شادی اش را با او تقسیم کرد.

این اقدام معنادار فرزاد صفوی در این چند روز تحسین و تمجید اغلب چهره های مطرح فضای مجازی را در پی داشته است.

در همین رابطه حالا فرهاد مجیدی ستاره پیشین استقلال با انتشار فیلم لحظه قهرمانی این ورزشکار در اینستاگرام اش با ایموجی قلب از او حمایت و او را مورد تشویق قرار داده است.

بخوانید: عکس/ استوری تلخ و شوکه کننده الهیار صیادمنش در اینستاگرام

غم و اندوه مشترک فرزاد و فرهاد مجیدی اشک استقلالی ها را در آورد

به گزارش بازیگرها، برادران مشهور و پیشکسوت مجیدی از معدود بازیکنان قدیمی باشگاه استقلال هستند، که با گذشت زمان هنوز از محبوبیت گسترده ای در نزد طرفداران آبی پوشان پایتخت برخوردار هستند.

البته موفقیت های گذشته فرهاد مجیدی در کسوت سرمربی در تیم استقلال باعث بیشتر دیده شدن او و فرزاد مجیدی در شبکه های اجتماعی شده است.

همین امر سبب شده که حالا انتشار یادداشتی از سوی فرزاد مجیدی در سوگ از دست دادن پدرشان با واکنش های گسترده ای از سوی هواداران تیم استقلال مواجه شود.

برادران مجیدی که پنج سال قبل پدرشان را از دست دادند حالا در رثای این جدایی یادداشت غم انگیزی را در صفحه اینستاگرام شان منتشر کرده اند.

« فقط یک چیز از خداحافظی بدتر است: فرصت خداحافظی پیدا نکردن. این زخم همیشه تازه می ماند، و هر چه نگفته ای و نکرده ای تا ابد عذابت می دهد.»

نوشته عکس/ حمایت معنادار فرهاد مجیدی از فرزاد صفوی و اقدام تحسین برانگیزش اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.