عکس دیده نشده “جنیفر لوپز” و همسرش به مناسبت تولد خانم خواننده!

عکس قدیمی دیده نشده از بن افلک و جنیفر لوپز

سلما هایک خانم بازیگر مشهور عکسی دیده نشده از خودش در کنار جنیفر لوپز و بن افلک را برای تولد خانم خواننده به اشتراک گذاشت!

بازیگرها– سلما هایک با انتشار عکسی قدیمی و یک پیام تبریک تولد شیرین پنجاه و چهارمین تولد جنیفر لوپز را تبریک گفت.

این خانم بازیگر 56 ساله روز دوشنبه یک عکس قدیمی از خود در کنار لوپز، بن افلک، سوزان ساراندون، گائل گارسیا برنال، اد لیماتو به اشتراک گذاشت.

سلما هایک پینو در توضیح این عکس نوشت: «تولدت مبارک! دیشب کاملا اتفاقی این عکس را پیدا کردم. پس تصمیم گرفتم آن را در روز خاص تو به اشتراک بگذارم.

تولدت باعث شد به زمانی فکر کنم که می‌گفتند ما در این صنعت موفق نمی‌شویم. بعد گفتند ما دوام نمی‌آوریم. مثل همیشه بدرخش و از هر ثانیه لذت ببر!»

این اولین باری نیست که سلما هایک یک عکس قدیمی از جنیفر لوپز به اشتراک می‌گذارد. در ژانویه 2020، او با به اشتراک گذاشتن یک عکس قدیمی دیگر از لوپز حمایت کرد و او را برای فیلم «Hustlers» تحسین کرد.

هایک در پیامی نوشت: «می‌خواهم از فرصت استفاده کنم و این عکس قدیمی را به اشتراک بگذارم. بیایید موفقیت اخیر جنیفر لوپز را جشن بگیریم.»

جنیفر لوپز و سلما هایک بازیگر مشهور هالیوود

زوج هالیوودی پس از 20 سال به یکدیگر رسیدند

عکسی که سلما هایک به مناسبت تولد جنیفر لوپز به اشتراک گذاشته است، به زمانی برمی‌گردد که لوپز برای اولین بار با همسر فعلی‌اش افلک نامزد کرد. این زوج از سال 2002 تا 2004 با هم بودند اما در آن زمان نامزدی خود را پایان دادند.

این زوج رابطه احساسی خود را بار دیگر در سال 2021 آغاز کردند،.

با این حال رابطه احساسی آن‌ها با ترس‌هایی قدیمی همراه بود. لوپز در فوریه 2022 درباره اولین نامزدی خود با بن افلک گفت: «قبلا ما به نوعی رابطه‌مان در معرض دید عموم می‌گذاشتیم. ساده لوح بودیم و این باعث بهم ریختن اوضاع رابطه ما شد.

اکنون بزرگتر شده‌ایم، باهوش‌تر هستیم و تجربه بیشتری داریم. ما در زمان و مکانی متفاوت از زندگیمان هستیم. اکنون بچه داریم و باید نسبت به این چیزها بسیار آگاه باشیم.»

این زوج در آوریل 2022 نامزد کردند و در ژوئیه همان سال در لاس وگاس ازدواج کردند.

آن‌ها سپس در آگوست 2022 مراسم عروسی بزرگتری را در خانه 87 هکتاری افلک در خارج از ساوانا در جورجیا برگزار کردند.

نوشته عکس دیده نشده “جنیفر لوپز” و همسرش به مناسبت تولد خانم خواننده! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.