عکس/ سلفی معنادار مهراب قاسم خانی با صدف اسپهبدی با تیپ عجیب

سلفی معنادار مهراب قاسم خانی با صدف اسپهبدی با تیپ عجیب

مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس مشهور تصویری سلفی و مرموز به همراه صدف اسپهبدی با تیپی عجیب منتشر کرده و توجه ها را جلب کرده است.

بازیگرها – مهراب قاسم خانی که 5 سال از برادرش پیمان قاسم خانی کوچک تر است، سال 74 با طراحی لباس فیلم عاشقانه ساخته علیرضا داوود نژاد پا به سینما گذاشت.

او یک سال بعد هم وارد همکاری با مهران مدیری شد و فیلمنامه سریال تلویزیونی ببخشید شما را نوشت و به شهرت رسید.

اما حالا او یک سالی است که ممنوع الکار شده است و طبق ادعای برخی رسانه ها تا زمان نامعلوم امکان کار کردن در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی را ندارد.

البته قاسم خانی مدعی شده که امکان معامله و سفر داخلی با هواپیما را ندارد و مشخص نیست که این ممنوعیت تا کی ادامه دارد.

پیمان قاسم خانی اکنون هم تصویری مرموز و معنادار به همراه صدف اسپهبدی منتشر کرده که حواشی عجیبی به همراه داشته است.

بخوانید: عکس/ مهراب قاسم خانی پس از خودرو، این بار تابلو خانه اش را فروخت!

بیوگرافی مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم‌خانی (زاده ۱۶ آذر ۱۳۵۰، تهران) طراح دکور و نویسنده ایرانی است.

فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما؟ که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد.

در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند.

پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.

 

نوشته عکس/ سلفی معنادار مهراب قاسم خانی با صدف اسپهبدی با تیپ عجیب اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.