عکس/ شباهت عجیب الهه حصاری و خواهرش شما را شوکه می کند!

شباهت عجیب الهه حصاری و خواهرش شما را شوکه می کند!

الهه حصاری بازیگر مشهور، تصویری مشترک به همراه خواهرش منتشر کرده که حالا شباهت عجیب شان سوژه کاربران شده است.

بازیگرها – الهه حصاری 17 ساله بود که با فیلم سینمایی تاکسی نارنجی  و نطفه شوم بازیگری را به شکل حرفه ای تجربه کرد.

یک سال بعد هم در فیلم عروسک بازی کرد و در سال 89 با سه فیلم زنان ونوسی مردان مریخی، انتهای خیابان هستم و زن ها شگفت انگیزند به شهرت قابل توجهی رسید.

او در سال 95 هم در تلویزیون دیده شد و در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی بازی کرد.

اما پس از آن دیگر هیچ همکاری ملموسی با تلویزیون نداشت و در سینما نیز حالا سه سال است که دیده نمی شود. آخرین کار او در سینما هم فسیل بود که سه سال قبل در این فیلم بازی کرد.

او آخرین بار سال 1400 در سریال نمایش خانگی زخم کاری ایفای نقش داشت.

الهه حصاری اکنون هم تصویری از خود و خواهرش منتشر کرده که شباهت جالب آن ها را به نمایش می گذارد. برخی کاربران گفته اند که از این حجم شباهت شگفت زده شده اند.

بخوانید: عکس های سلفی الهه حصاری در ماشینش را دیده اید؟

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خودرا آغاز کرد.

او در رشته زبان و ادبیان انگلیسی فارغ التحصیل شد. علاقه‌اش به بازیگری، او را به کلاس‌های بازیگری کشاند و آشنایی با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین رفت.

حصاری در همان سال در فیلم نطفه شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد. از نمونه اثار او می‌توان به نقش نگار، انتهای خیابان هشتم، ممنوعه، داره صبح میشه، سوفی و دیوانه، ترانه، قلب یخی و کروکودیل اشاره کرد.

نوشته عکس/ شباهت عجیب الهه حصاری و خواهرش شما را شوکه می کند! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.