عکس/ طعنه باورنکردنی هادی چوپان به رقبای خود

طعنه باورنکردنی هادی چوپان به رقیبان اش

هادی چوپان قهرمان سرشناس بدنسازی جهان با انتشار پیامی معنادار در اینستاگرامش این روزها به منتقدان خود طعنه زده است.

به بازیگرها- هادی چوپان ورزشکار شیرازی پس از کسب عنوان بی نظیر مستر المپیا 2022 در فضای مجازی روند عجیبی را پشت سر می گذارد.

حتی به نظر می رسد کسب این افتخار بزرگ برای این قهرمان نامی کشور علاوه بر تمجید و تشویق انتقاداتی را نیز به همراه داشته است.

چرا که برخی از کاربران و رسانه ها مدعی شده اند که او پس از کسب این عنوان جهانی بیشتر به خود افتخار کرده و خود را بهترین و کامل ترین ورزشکار جهان خوانده است.

اما در مقابل این انتقادات، برخی از هواداران گرگ پارسی نیز معتقدند او سال ها برای رسیدن به این جایگاه جهانی تلاش کرده و شایسته بهترین تمجیدهاست.

در همین راستا حالا هادی چوپان پیامی کنایه آمیز در صفحه شخصی خود خطاب به منتقدانش منتشر کرده است.

آقای المپیای جهان در این باره نوشته است: نتیجه زحمات ما پاسخی به حرف های پشت سرم.

بخوانید: ویدئو/ توهین باورنکردنی امیرعلی اکبری به مردمش

ژست لثه هادی چپان جنجال به پا کرد

به گزارش صبح امروز هادی چوپان قهرمان پرافتخار کشورمان بیش از پیش در فضای مجازی فعالیت و تولید محتواهای متفاوتی دارد.

البته این اقدامات حاشیه ای هادی چوپان در شبکه های اجتماعی پس از کسب عنوان مستر المپیا 2022 آمریکا قوت بیشتری پیدا کرد.

تا جایی که برخی این قهرمان شیرازی را مقصر حضور گسترده اش در اینستاگرام دانسته و مدعی شده اند که او قصد دارد وبلاگ نویس ورزشی شود.

در همین راستا حالا هادی چوپان در جدیدترین فعالیتش در صفحه شخصی اش تصویر متفاوتی از خود منتشر کرده که تعجب دنبال کنندگانش را برانگیخته است.

در این داستان، گرگ ایرانی با سبکی متفاوت و تیپی که توجه بسیاری را به خود جلب می کند، شبیه شخصیت های خشن فیلم های ایرانی قدیمی است.

توضیح عکس: طعنه باورنکردنی هادی چوپان به رقبای خود برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.